חדשות בעולם

מי המאושר שיזכה ב-700 מיליון דולר?

בארה"ב מתכוננים להגרלת הלוטו בה יוגרל הפרס השני בגודלו בהיסטוריה – כ-700 מיליון דולר. הסיכויים לזכות בו עומדים על אחד ל-292.2 מיליון

(צילום: שאוטרסטוק)(צילום: שאוטרסטוק)
אא

דריכות בארה"ב לקראת הגרלת הלוטו של הפאוורול, אשר סכום הפרס המשוער בה מגיע ל-700 מיליון דולר – גבוה פי 100 מהפרס הגבוה ביותר בישראל. מדובר על הסכום השני בגודלו בהיסטוריה של ארה"ב.

למעשה, מדובר בהגרלה שהתחילה לראשונה בסכום של כ-40 מיליון דולר, אך לאחר כמה וכמה הגרלות בהן איש לא זכה, הצטבר הפרס והוא צפוי להגיע כאמור לכ-700 מיליון דולרים.

ההגרלה הגדולה  תתקיים הערב (רביעי) בשעה 23:00 על פי שעון פלורידה. היא תיערך באופן הבא: מתוך 69 כדורים לבנים יוגרלו חמישה כדורים, ומתוך 26 כדורים ייבחר כדור אחד אדום, שזהו המספר החזק. כל משתתף יכול לבחור את המספרים לבד, או לתת למחשב לבחור באופן אקראי. מחיר ההשתתפות בהגרלה עומד על שני דולרים. הסיכויים לזכות עומדים על אחד ל-292.2 מיליון.

על אף שהסכום האסטרונומי הוא כ-700 מיליון דולר, במידה והזוכה יבחר לקבל את הסכום במזומן, הוא יקבל 443,300,000 דולר בלבד, בשל המיסים הגבוהים. אפשרות נוספת היא לקבל את הסכום המלא בפריסה של שלושים תשלומים למשך עשרים ותשע שנים.

תגיות:הגרלהלוטוארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה