חדשות בעולם

לאיזה ארגון יהודי תרם השחקן ארנולד שוורצנגר 100,000 דולר - ומדוע?

שחקן הקולנוע ארנולד שוורצנגר תרם לאחרונה סכום של 100,000 דולר למרכז שמעון ויזנטל, זאת כצעד המביע את הזעזוע העמוק שלו מעצרת הימין הקיצוני בשרלוטסוויל – שהביאה איתה גם לא מעט ניאו נאצים ופעילים קיצוניים אחרים

ארנולד שוורצנגר ארנולד שוורצנגר
אא

שחקן הקולנוע ארנולד שוורצנגר תרם לאחרונה סכום של 100,000 דולר למרכז שמעון ויזנטל, זאת כצעד המביע את הזעזוע העמוק שלו מעצרת הימין הקיצוני בשרלוטסוויל – שהביאה איתה גם לא מעט ניאו נאצים ופעילים קיצוניים אחרים.

בעמוד הפייסבוק שלו פרסם השחקן ומושל קליפורניה לשעבר את ההודעה על תרומתו, ולצדה כתב: "אני מזועזע מההפגנה אתמול, שהביאה יחד איתה ניאו נאצים, גזענים לבנים ופעילים קיצוניים אחרים", פורסם באתר JTA. "בהפגנה השתתפו סיסמאות גזעניות ואנטישמיות, והיא כללה גם תקיפת מכונית על ידי אחד המשתתפים. 19 בני אדם לפחות נפצעו, ושני שוטרים שעקבו אחר העצרת – נהרגו כשהמסוק שלהם התרסק. אני שבור מכך שמחבל מקומי לקח חיים תמימים, והמסר שלי אליהם הוא פשוט: אתם לא תנצחו. הקולות שלנו רמים וחזקים יותר", סיכם.

בעקבות עצרת הימין הקיצוני בשרלוטסוויל - שוורצנגר החליט להקדיש את התרומה שלו דווקא למרכז שמעון ויזנטל, היות והוא חרט על דגלו מלחמה באנטישמיות ובקנאות לסוגיה.

תגיות:שחקניםפרו ישראליהודיםאמריקאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה