חדשות בארץ

הלווייתה של הכלה שהתחשמלה למוות: החתן הספיד והתעלף

עין לא נותרה יבשה בהלווייתה של הכלה שני ברדיצ'בסקי שהתחשמלה למוות רגע לפני שיצאה לשמחת השבע ברכות שלה. האלמן הטרי ספד לה וציין: "אין לי שאלות לבורא עולם"

הלווייתה של הכלה (צילום מסך)הלווייתה של הכלה (צילום מסך)
אא

היום (שלישי) בשעות הצהריים התקיימה הלווייתה של הכלה שני ברדיצ'בסקי ע"ה שהתחשמלה אתמול למוות, שבוע בדיוק אחר נישואיה, ערב השבע ברכות האחרון.

בהלוויה השתתפו אלפים מבני משפחתם של שני ובעלה. אותם קרובים ומכרים שרק בשבוע האחרון חגגו יחד איתם באירוע החתונה המשמח, וכעת נאלצים להתמודד עם טרגדיה כה מחרידה.

האירוע המצער בו התחשמלה שני התרחש אתמול (שני) בערב, כאשר היא נכנסה להתקלח לפני השבע ברכות. ברגע בו נגעה בברז המים נסגר עליה מעגל חשמלי והיא התחשמלה למוות. מי שמצא אותה במצבה זה הוא החתן הטרי, אשר הזעיק את כוחות ההצלה. הללו ניסו לבצע פעולות החייאה, אך שני כבר הייתה ללא רוח חיים.

בלוויה נשאו דברים והספידו הרב יחזקאל רובין, רב הקהילה, הרב יחיאל מיכל שטרן וגם ראש עיריית טירת הכרמל. דני ברדיצ'בסקי, האלמן הטרי ספד אף הוא לאשתו. באמצע ההספד הוא התעלף ולאחר שנעמד שוב על רגליו המשיך ואמר: "אין לי שאלות לבורא עולם". לאשתו הוא פנה ואמר: "תודה רבה לך על כל התקופה שזיכית אותי להכיר אותך. לא אשכח לעולם את המידות המיוחדות שהיו רק לך".

מוקדם יותר סיפר רב הקהילה יחזקאל רובין על כך שהוא הכיר  את הכלה מקרוב, ולמעשה הוא היה זה ששידך בין בני הזוג ואף קידש אותם. "היא הייתה בחורה צנועה וצדיקה ממש", הוא ציין, "בכל אחד מימי השבע ברכות היא הלכה עם בעלה להתפלל בקברי צדיקים, כל יום בקבר אחר. הטרגדיה היא בלתי נתפסת, היו להם כל כך הרבה שאיפות להקים בית בקדושה ובטהרה, והנה ברגע אחד נקטע הכל".

תגיות:כלהלוויההתחשמלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה