חדשות בעולם

נחשף: המחבל רצח נהג ונמלט במכוניתו

פרטים נוספים נחשפים על המחבל אבו יעקוב שרצח 14 אנשים ופצע למעלה מ-100 בפיגוע בברצלונה. כפי הנראה – מיד לאחר הפיגוע הוא רצח נהג בחנייה סמוכה ונמלט במכוניתו

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

מאז סוף השבוע שעבר מתנהלים חיפושים אחרי המחבל יונס אבו-יעקוב שביצע את פיגוע הדריסה בברצלונה בו נרצחו 14 בני אדם ונפצעו למעלה מ-100. הבוקר הודיעה הממשלה הקטלונית כי החיפוש אחריו התרחב לכל רחבי אירופה.

בשעות האחרונות חשפה המשטרה פרטים נוספים. לדבריה, ככל הנראה המחבל אבו יעקוב נמלט רגלית מאזור הפיגוע, הוא נכנס לאחד הרכבים ודקר את הנהג שהיה באמצע לבצע חנייה. הנהג מת במקום והוא ההרוג ה-14 בפיגוע. לאחר מכן לקח המחבל את רכבו של הנהג, כשהנהג ההרוג עדיין בתוכו וניסה לפגוע בשוטרים שהיו במחסום. הוא ניצל את הכאוס שנוצר ונמלט רגלית מהאזור.  

החיפושים, כאמור, הורחבו לכל רחבי אירופה. החשש הגדול הוא שמא המחבל נמלט מהמדינה לצרפת. לדברי המשטרה הקטלונית: "המשטרה בכל רחבי אירופה מנהלת את מירב המאמצים כדי ללכוד את המחבל ולהניח עליו את ידה".

אבו יעקוב הוא היחיד מבין חולית הטרור שטרם נתפס. חמישה מחבלים חוסלו במתקפת הטרור בקמברליס. שלושה נוספים נעצרו בעיירה ריפול, שבה התגוררו כמה מחברי החוליה וחשוד נוסף נעצר באלקנר. שר הפנים הספרדי, חואן איגניסו זואידו, העריך כי בחוליה היו 12 חברים, מרביתם צעירים ממוצא מרוקני, וכי תא הטרור "פורק במלואו".

תגיות:מחבלברצלונהפיגועחיפושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה