חדשות בעולם

נס: נמלטה משודדים, ושרדה ביער הודות לשתייה ממי שלולית ואכילת פטריות

התקשורת האמריקנית מדווחת על סטודנטית צעירה ששרדה ביער סבוך באלבמה קרוב לחודש ימים, לאחר שנמלטה מניסיון שוד של שני בחורים. שלשום נמצאה כשהיא שוכבת בתוך שיח, חבולה ומלאת עקיצות חרקים. "זה נס שמצאנו אותה בחיים", אמר השריף המקומי

בעיגול: ליסה ת'ריס, הסטודנטית שניצלה (צילום מתוך פייסבוק)בעיגול: ליסה ת'ריס, הסטודנטית שניצלה (צילום מתוך פייסבוק)
אא

התקשורת האמריקנית מדווחת על סטודנטית צעירה ששרדה ביער סבוך באלבמה קרוב לחודש ימים, לאחר שנמלטה מניסיון שוד של שני בחורים. שלשום נמצאה כשהיא שוכבת בתוך שיח, חבולה ומלאת עקיצות חרקים.

ליסה ת'ריס, סטודנטית לטכנאות רדיולוגיה, שהתה בנופש בבקתה מבודדת ביער, בזמן ששני פורצים בשם מאנלי דייוויס ורנדל אוסוולד המוכרים למשטרה – פרצו למקום, דרשו כסף וציוד יקר ואיימו על חייה.

ת'ריס הצליחה להימלט ליער הסמוך, והשניים נתפסו במצוד שנערך אחריהם מאוחר יותר ומואשמים כעת בגניבת ענק של ציוד בשווי 40 אלף דולר, שכולל טרקטורונים וכלי עבודה. במשך קרוב לחודש הוכרזה ת'ריס כנעדרת, והמשטרה אף חששה לחייה, אלא שכעבור שבועות ארוכים של חיפוש במעבה היער, ת'ריס נמצאה סוף סוף על ידי תושבת המקום.

השריף ריינולד רוג'רס מסביר כי ת'ריס נמלטה ליער בערב שבו בוצע ניסיון השוד, ואיבדה שם את דרכה היות והיא לא מכירה את האזור. לדבריו היא הצליחה לשרוד קרוב לחודש ימים, הודות לשתיית מי שלוליות שנקוו באזור ואכילת פטריות. "הרגשתי שאני חייבת להיות בתנועה כל הזמן, כדי שלא יתפסו אותי", סיפרה לתקשורת המקומית לאחר שאושפזה בבית החולים לטיפול ראשוני. "אנחנו שמחים שמצאנו אותה ושמחים להודיע שמצבה הבריאותי התייצב. זה נס שמצאנו אותה בחיים, וזו הקלה אדירה עבורנו".

תגיות:הישרדותיערשודדיםצעירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה