מעניין

המכתב המסעיר שכובש את הרשת: "אני יכולה להציל את חייכם, אבל אני ’רק’ אחות"

אחרי שתקראו את המכתב הזה, תחשבו פעמיים האם כדאי להמעיט בחשיבותו של מקצוע כזה או אחר. אחות מקצועית חושפת את המשפט שהיא שומעת לעתים קרובות, אך מנסה לא להתרשם ממנו יתר על המידה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

את המכתב הזה כתבה אחות שביקשה להישאר בעילום שם, אך מכתבה כבש את הרשת חיש קל והפך עד מהרה לוויראלי. "אני חוזרת הביתה ממשמרת סואנת אך רגילה מאוד בשגרת היום יום שלי. בדרך הביתה עצרתי בחנות לקנות חלב, וראיתי מכרה שמעולם לא ראתה אותי במדים של אחות. 'וואוו, לא ידעתי שאת רק אחות', היא פלטה.

"במשך 18 שנות הקריירה שלי, שמעתי את הביטוי הזה הרבה פעמים בווריאציות שונות. אבל היום זה עבר את גבול הטעם הטוב. אני, רק אחות?! סייעתי למאות תינוקות שרבים מהם נזקקו לסיוע כדי לקחת את הנשימה הראשונה שלהם בעולם, ובכל זאת אני רק אחות...

"החזקתי ידיים והבטתי באנשים בזמן שהם נשמו את נשימתם האחרונה בעולם, ובכל זאת – אני רק אחות. יעצתי להורים שכולים אחרי שאיבדו את ילדם ועודדתי אותם שלא לאבד את התקווה, ובכל זאת אני רק אחות. ביצעתי החייאה על חולים והחזרתי אותם לחיים, ובכל זאת אני רק אחות.

"אני העיניים, האוזניים והידיים הרפואיות של הבכירים, וביכולתי לנהל את המחלה שלכם – ובכל זאת אני רק אחות. אני יכולה לחנוך מטפלים ואחיות זוטרות, ובכל זאת אני רק אחות. אחמיץ את ימי ההולדת של הילדים שלי, את ההופעות שלהם בבית הספר וכל תאריך אחר חשוב עלי אדמות בשביל להציל חיים – ובכל זאת, אני רק אחות.

"אני יכולה לקחת דם, לתפור, לאחות פצע ולהגיב בזמן הקריטי, ובכל זאת אני רק אחות. אני יכולה להציל ילוד, פעוטות או מבוגרים מדום לב, ובכל זאת אני רק אחות. אני יכולה להגיד את המינון של האדרנלין לפי משקל הילד שלך, כשזה עשוי להציל את חייו – אבל בכל זאת אני רק אחות. יש לי את הניסיון והידע שהציל חיי אנשים. אז אם אני רק אחות – אני גאה עד כדי גיחוך, להיות אחת כזו".

תגיות:מכתבבית חוליםאחיותתפקידסיעוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה