חדשות בעולם

עצוב: ג’וליאן בן ה-7 נרצח בפיגוע

הרשויות בספרד הודיעו הערב כי גופתו של ג'וליאן קדמן בן ה-7 זוהתה וניתן לקבוע בוודאות כי נרצח בפיגוע. בני משפחתו מסרו: "הוא היה דמות אהובה ונערצת, לעולם לא נשכח אותו"

אא

במשך שלושת הימים שחלפו מאז הפיגוע הרצחני בברצלונה, הוגדר הילד האוסטרלי ג'וליאן קדמן בן ה-7 כנעדר. הערב (ראשון) נודע סופו העצוב של הסיפור – ג'וליאן הוא אחד מבין 13 הנרצחים.

ג'וליאן, יליד קנט שבאנגליה ובעל אזרחות בריטית ואוסטרלית, טס מסידני לברצלונה עם אימו ג'ומארי לרגל חתונה. בעת הפיגוע הוא הופרד מאמו ובמשך שלושת הימים שחלפו מאז, הוא לא אותר והדאגה לשלומו עלתה וגברה.

תמונתו הילד הנעדר הופצה בכלי התקשורת ברחבי העולם זמן קצר לאחר הפיגוע , אך המאמצים לאתרו עלו בתוהו.

במשך היממה האחרונה נפוצו שמועות שונות בנוגע לגורלו, חלקן סותרות ושונות. היו שדיווחו על כך שהוא אותר פצוע ומאושפז בבית החולים בסמוך לאמו, והיו שטענו שהוא נרצח, אך גם לכך לא היה כל אימות.

בתמונה מחרידה שצולמה שניות לאחר הפיגוע הקשה נראה ילד שרוע על הקרקע, סמוך לבית מרקחת, כשמעליו רוכן תייר בריטי מבירמינגהאם בשם הארי את'וול, ומנסה להעניק לו עזרה. בין היתר נבדקה האפשרות שהילד הפצוע הוא גו'ליאן.

הערב, כאמור, מסרו הרשויות בספרד כי גופתו של ג'וליאן הקטן זוהתה וניתן לקבוע בוודאות כי הוא נרצח בפיגוע.

לאחר ההודעה הרשמית על מותו, מסרה משפחתו של ג'וליאן: "ג'וליאן שלנו היה דמות אהובה ונערצת בקרב המשפחה. הוא היה כל כך אנרגטי ומצחיק, תמיד גרם לכולנו לחייך. התברכנו בכך שהוא היה חלק מהחיים שלנו ותמיד נזכור את חיוכיו, לנצח".

עוד ציינו בני המשפחה: "אנו מבקשים להודות לכל אלו שעזרו לנו בחיפושים אחרי ג'וליאן. אנחנו מודעים לכך שאנחנו לא המשפחה היחידה שסובלת בעקבות האירועים, ואנו שולחים את תנחומינו לכל אלו שנפגעו".

אמו של ג'וליאן מאושפזת במצב קשה בבית החולים. היא סובלת משברים ברגליה ומפגיעת ראש. אביו, אנדרו קדמן בן ה-42 הגיע אתמול לברצלונה כדי לזהות את בנו שנרצח וכדי לשהות לצד אשתו הפצועה.

תגיות:פיגועברצלונהג'וליאן קדמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה