חדשות בארץ

נס על הגשר: דקה של עיכוב הצילה את חיי המשפחה החרדית על ילדיה הקטנים

"חיינו ניצלו בשל עיכוב של דקה על הגשר", במילים אלו שחזר הבוקר (ג') נער מרמת אלחנן, את הנס הגדול שאירע לבני משפחתו שצעדו על הגשר בבני ברק, שניות אחדות לפני שהתמוטט

הגשר שקרס (צילום: איחוד הצלה)הגשר שקרס (צילום: איחוד הצלה)
אא

"חיינו ניצלו בשל עיכוב של דקה על הגשר", במילים אלו שחזר הבוקר (ג') נער מרמת אלחנן, את הנס הגדול שאירע לבני משפחתו שצעדו על הגשר בבני ברק, שניות אחדות לפני שהתמוטט.

כזכור, התמוטטות הגשר אירעה אתמול (ב') בשעות הערב, כאשר משאית שעליה מנוף פתוח כלפי מעלה - התנגשה בעוצמה בגשר, ומחציתו נפלה עליו. כתוצאה מהנפילה ישירות על גבי המשאית נהרג הנהג אליחאי טדרי בן ה-58 מחולון, שנלכד בתוכה.

היות ומדובר במקום שוקק חיים ועמוס בשעות הערב בפרט ב'בין הזמנים', רק בחסדי ה' יתברך לא היו נפגעים נוספים.

בראיון ל'בחדרי חרדים' סיפר הנער החרדי את הנס הגדול שאירע לו ולבני משפחתו, המתגוררים ברמת אלחנן. "רגעים לפני התאונה אחי הגדול עלה על הגשר יחד עם כמה מאחיי ואחייני הקטנים. אמי עלתה רגעים ספורים אחריו, ביחד עם אחיי ואחיינים נוספים, כשלפתע אחד הילדים הקטנים מעד בזמן שהחל לעלות על הגשר. אמא שלי התעכבה איתו בתחילת הגשר כדי להרגיע אותו, והדקה הזו שבה הם התעכבו - הצילה את חייהם" סיפר.

שניות לאחר מכן המנוף נתקע בגשר והוא התמוטט. כשזה קרה, אמו התקשרה בהיסטריה נוראית לאח הגדול. ברוך ה' הוא כבר היה בצד השני של הגשר, עם שאר הילדים והאחיינים. זו הייתה הקלה עצומה, כשהוא הרגיע אותה ואמר לי שהם הספיקו לרדת מהגשר לפני שהוא קרס".

תגיות:משפחהגשרבני ברקחרדיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה