חדשות בארץ

ראש הממשלה בעקיצה לתקשורת: "אנחנו מתרגלים לפרגון"

נתניהו בכנס פעילים סגור: "אתה פותח בבוקר את הטלוויזיה - פרגון, את הרדיו - פרגון. כל היום, פרגון פרגון פרגון. אין ברירה. חייבים להתרגל"

  • כ"ב אב התשע"ז
ביבי נתניהו (צילום: פלאש 90)ביבי נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אמש (ראשון) שוב את כלי התקשורת בכנס פעילי ליכוד סגור באשדוד. את התקפותיהם של כלי התקשורת השונים הגדיר כ "ההתלהמות" ואמר: "זה לא יעזור להם".

"אנחנו עושים את כל המאמצים, גם כשיש תקשורת מפרגנת", אמר נתניהו בציניות. "אין ברירה, צריך לסבול את הפרגון. אתה פותח את הטלוויזיה בבוקר – פרגון. את הרדיו – פרגון. מהבוקר כל יום, כל היום – פרגון, פרגון, פרגון. קשה להתרגל לזה, אבל אנחנו מתרגלים".

פעילי הליכוד שהשתתפו בכנס הגיבו בצעקות: "נמאס" ו"זה לא יעזור להם". על כך השיב ראש הממשלה: "אין ברירה. מול הגל הזה, של ההתלהמות... זה באמת לא יעזור להם. בגללכם. בגלל האהבה שלכם".

ראש הממשלה הבהיר: ''המדיניות שלנו ברורה. אנחנו מתנגדים נחרצות להתבססות הצבאית של איראן וגרורותיה, ובראש ובראשונה חיזבאללה בסוריה, ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון ישראל. כך אנחנו פועלים''.

עוד הוסיף נתניהו ואמר: "אנחנו שומרים על המדינה ועל גבולותיה. אנחנו מחזקים את צה"ל, מחזקים את כוחות הביטחון כל הזמן, כדי להבטיח את הביטחון. כי קודם כל אנחנו יודעים שכדי לבנות את הארץ וכדי להיבנות בארץ אנחנו צריכים לשמור על הארץ. זה הדבר הראשון".

בתיעוד מהכנס הסגור שפורסם בחדשות 10 הזמין נתניהו את הנוכחים לכנס הרמת כוסית לקראת השנה החדשה. "להמשך המנהיגות שלנו לעוד שנים רבות״, אמר ראש הממשלה.

כזכור, בשבוע שעבר ערך יו"ר הקואליציה דוד ביטן מפגן תמיכה בנתניהו על רקע חקירות המשטרה. בעצרת, אמר נתניהו: "התקשורת והשמאל התגייסו למסע ציד נגדי. הם יודעים, ולא בכדי, שאנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות. כי אנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה".

עוד אמר ראש הממשלה: "הם מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים במטרה לבצע הפיכה שלטונית. המטרה שלהם היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על גופי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בלי קשר לאמת בלי קשר לצדק. משטרת המחשבות של התקשורת עובדת פול טיים וקובעת את הקו, ואוי למי שיסטה ממנו".

תגיות:ביבי נתניהוליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה