לאישה

מדהים: כיצד הגיבה אם לשלושה, כשהתבשרה על השלישייה הנוספת שברחמה?

כשקלואי דאסטן בת ה-22 מאוסטרליה גילתה בפעם שהיא בהריון עם שלישייה, היא כבר הייתה אם לילדים בני שלוש, שנתיים ושנה. ולמרות הסיכון הרב שהרופאים הכינו אותה אליו, קלואי לא הסכימה לוותר על אף אחד מן העוברים שבתוכה. "אנחנו משפחה שאוהבת מאוד ילדים, וכמה שיותר - יותר טוב"

ששת הילדים לבית משפחת דאסטןששת הילדים לבית משפחת דאסטן
אא

כשקלואי דאסטן בת ה-22 מאוסטרליה גילתה בפעם שהיא בהריון עם שלישייה, היא כבר הייתה אם לילדים בני שלוש, שנתיים ושנה. ולמרות הסיכון הרב שהרופאים הכינו אותה אליו, קלואי לא הסכימה לוותר על אף אחד מן העוברים שבתוכה. "אנחנו משפחה שאוהבת מאוד ילדים, וכמה שיותר - יותר טוב", היא מספרת.

היות והרופאים נאלצו ליילד אותה בלידה מוקדמת (בשבוע ה-28), הרופאים הסבירו לה את הסיכונים הטמונים בכך וייעצו לה לוותר על תינוק אחד. "הם אמרו לי שאם אצליח ללדת שני תינוקות בריאים, אני צריכה לשמוח ולהסתפק בזה. התייעצתי עם בעלי, אבל שנינו הסכמנו לקחת את הסיכון ולאפשר חיים לשלושת העוברים גם יחד".

ההחלטה הזו השתלמה להם, שכן באותה לידה - בני הזוג דאסטן זכו בשלושה ילדים בריאים ושלמים. "העצה שלי לאימהות שמתלבטות בסוגיה הזו, היא פשוט להקשיב ללב. לא כל מה שהרופאים אומרים הוא 'קדוש', ויש מצבים שבהם ההחלטות צריכות להיות נחושות ומתוך אמונה שהכל יהיה בסדר", אומרת קלואי. 

צפו בתמונות:

בעלה של קלואי, עם שניים מילדיהםבעלה של קלואי, עם שניים מילדיהם

תגיות:הוריםאמהותשלישייהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה