חדשות בארץ

התושבים נדהמו: הרחוב נמכר למשקיעים, ועליהם לשלם עבור מקומות החנייה

תושבי הרחוב היוקרתי "פרסידיו טראס" בסן פרנסיסקו הופתעו לגלות כי הרחוב שבו הם מתגוררים נמכר, וכי מעתה עליהם לשלם עבור מקומות החנייה ברחוב

  • י"ז אב התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

תושבים המתגוררים ברחוב היוקרתי "פרסידיו טראס" בסן פרנסיסקו הופתעו לגלות כי הרחוב שלהם נרכש על ידי זוג מעמק הסיליקון, וכי מעתה יהיה עליהם לשלם עבור החנייה ברחוב.

הזוג - טיסה לאם, מהנדסת טכנית, ומייקל צ'אנג, משקיע נדל"ן – רכשו את הרחוב, בעסקה שכללה את הכיכר "פרסידיו טראס" וכן את המדרכות, האי המרכזי ומפר עצי דקל. הרחוב, אשר בכניסה אליו ניצב שומר, כולל 35 בתי פאר, ובין הדיירים המתגוררים בו נמנים ראש העיר לשעבר, הסנטורית דיאן פיינסטין והסנטורית ננסי פלוסי.

הרחוב נרכש ב-2015, לאחר שוועד הדיירים של הרחוב צבר חוב, העומד על 994 דולר, לרשויות העיר. כעת, החליטו רוכשי הרחוב להחזיר את השקעתם ולגבות כסף עבור 120 מקומות החנייה הקיימים ברחוב.

"ניסינו לחשוב אילו הזדמנויות רווח יש בנכס", אמר צ'אנג, רוכש הנכס, בראיון ל"סן חוזה מרקיורי ניוז".

תושבי הרחוב הזועמים הגישו תביעה נגד העירייה ונגד בני הזוג והעיר, בתקווה שבית המשפט יבטל את מכירת הרחוב. נוסף על כך, התושבים הזועמים הגישו עצומה למועצה המפקחת של העירייה, בה הם דורשים עריכת שימוע כדי לקבל בחזרה את השליטה ברחובם.

לטענת התושבים, הם לא שילמו את החובות לעירייה כיוון שחשבונות החוב נשלחו בשנים האחרונות לרו"ח שאינו מטפל בעסקי הרחוב כבר למעלה מ-20 שנה. אולם עיריית סן פרנסיסקו השיבה כי תפקידו של וועד השכונה לוודא כי הכתובות שאליהן היא שולחת את המסים השנתיים מעודכנות, וכי הכל נעשה בהתאם לחוק.

תגיות:חניהסן פרנסיסקו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה