חדשות בעולם

הדהים מדינה שלימה: בן שלוש היה היחיד ששמע את קריאת העזרה החלושה, והציל חיים

ג'קסון לופז בן השלוש מוירג'יניה שבארה"ב, הפך לאחרונה לגיבור היום ולכוכב תוכנית טלוויזיה מיוחדת לילדים - בזכות עירנותו שהצילה חיים. סיפורו לא רק הביא תהילה לעיר הולדתו, אלא אף הצליח לרגש מדינה שלמה

ג’קסון לופז עם אביו, בראיון לערוץ חדשות מקומי (צילום מסך)ג’קסון לופז עם אביו, בראיון לערוץ חדשות מקומי (צילום מסך)
אא

ג'קסון לופז בן השלוש מוירג'יניה שבארה"ב, הפך לאחרונה לגיבור היום ולכוכב תוכנית טלוויזיה מיוחדת לילדים - בזכות עירנותו שהצילה חיים. סיפורו לא רק הביא תהילה לעיר הולדתו, אלא אף הצליח לרגש מדינה שלמה.

הכל התחיל כאשר ג'קסון טייל להנאתו עם סבתו, כשלפתע פתאום התרחק ממנה מעט, ושוטט לבדו בגינה סמוכה. "פתאום הוא נופף לי בידיו וקרא לי להגיע למקום", משחזרת סבתו. "כשהגעתי הוא הצביע על בית מסוים, ואמר ששמע ממנו קולות מוזרים. באומרו זאת, ג'קסון חיקה את הקולות ששמע, והצליח לעורר את סקרנותי".

בינתיים הגיעה למקום אמו של ג'קסון, קלסי, וגם באוזניה השמיע ג'קסון את אותם קולות ששמע. בד בבד רץ לבית השכן, נעמד ליד מקור הרעש וסירב ללכת משם. "הלכתי בעקבותיו כי אני מכירה את הבן שלי וידעתי שאם הוא מתנהג בצורה כזו, אני צריכה להתייחס לטענה שלו ברצינות".

קלסי היטתה את אוזניה מעט, ואכן שמעה קולות חלושים שבוקעים מהמוסך של השכן. "כשהגענו למקום ראינו את השכנה שוכבת חסרת אונים על הקרקע, ומדממת מראשה. מסתבר שהיא לא הרגישה טוב באותו יום, התמוטטה ופגעה בראשה בחפץ חד כלשהו בדרכה לרצפה. מיד שלחתי את ג'קסון לסבתא שלו שחיכתה מסביב לבית, וביקשתי שתתקשר ל-911".

עוד באותו יום הובהלה השכנה לבית החולים, כשהיא סובלת מפצעים באורח בינוני - אך בזכות עירנותו של ג'קסון הקטן, מצבה התייצב וחייה ניצלו. 

המוסך שממנו חולצה השכנההמוסך שממנו חולצה השכנה

תגיות:גבורההצלהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה