מעניין

לא יאומן: השוטר שבר את החלון כדי להציל תינוק מרכב לוהט, ורק אז גילה ש...

שוטר מניו המפשייר שבארה"ב שבר חלון של רכב לוהט, כדי לחלץ מתוכו תינוק שנראה חיוור מאוד. כשהתכופף לבצע עליו את פעולות ההחייאה, גילה דבר מוזר מאוד

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מכת שכחת הילדים ברכב שפושה לאחרונה בכל רחבי העולם - משאירה את השוטרים במצב היכון, ובשבע עיניים פקוחות על מכוניות ריקות ונעולות, בפרט בעונת הקיץ החמה. בניו המפשייר התופעה חזרה על עצמה לעתים כה קרובות, עד שהשוטרים המבוהלים הנהיגו סיורים קבועים במקומות כמו מגרשי חניה, כדי לוודא שאף תינוק חסר אונים לא יישכח ברכב נעול וחלילה יקפח את חייו. 

אחד השוטרים הללו הוא ג'ייסון שורט מקין מניו המפשייר, שהיה בתפקיד כשקיבל טלפון בהול על תינוק שהושאר לבדו במכונית ביום חם מאוד, במגרש חנייה של רשת הקניות 'וולמארט'. "כשהתקבלה שיחת הטלפון הייתי ללא הרכב שלי, ופשוט מיהרתי למקום בלי לחשוב על שום דבר אחר. הייתי במרחק כמה בלוקים משם, ולא יודע כמה מהר הלכתי, אבל זה היה מאוד מהר. הגעתי לשם בהקדם האפשרי", סיפר בראיון לרשת החדשות המקומית WMOR. 

לדברי ג'ייסון, כשהגיע למכונית יכל לראות בבירור תינוק עטוף בשמיכה, כשרגליו בולטות מבעדה. "זה היה יום חם מאוד, וחששתי לחיי התינוק. לא ידעתי כמה זמן הוא כבר נמצא שם, והוא היה חיוור מאוד. שברתי את החלון ונשאתי אותו בעדינות על זרועותיי, אבל חששתי שהוא כבר מת. הוא נראה חסר חיים, עם גוון עור מוזר".

בינתיים התקהלו במקום אנשים סקרנים, שצפו בג'ייסון בזמן שהחל לבצע החייאה במקום. רק אז הבין שמשהו אינו כשורה, אבל בינתיים מישהו כבר הספיק להזמין אמבולנס. "רק כשביצעתי את פעולות ההחייאה, הבנתי שבעצם מדובר בבובה שזהה להפליא לתינוק אנושי", שחזר ג'ייסון בראיון. 

אז הגיעה למקום בעלת הבובה - העונה לשם קרוליין, עם שקיות רבות ממסע הקניות שלה. היא הייתה קצת בהלם על ההמון שהקיף את מכוניתה, וכשהביטה בחלון השבור הבינה מיד מה קרה ונאותה להתנצל על המהומה ולהסביר: "מדובר בבובה בשם איינסלי שרכשתי בסכום של כ-2,000 דולר, כדי להתמודד עם מותו של בני התינוק", סיפרה לסובבים. 

מאוחר יותר, בראיון לוושינגטון פוסט סיפרה קרוליין כי בבעלותה כ-40 בובות כאלה, שנקנו בהמלצת הפסיכולוגית שלה כסיוע בתהליך ההתמודדות שלה עם השכול והיגון האישי שלה, בעקבות מות בנה התינוק. 

"זה מדהים שאנשים מוצאים פתרונות כל כך יצירתיים להתמודדות עם השכול שלהם", אמר ג'ייסון כששמע את סיפורה המיוחד של קרוליין. "ולכל הפחות אני שמח שהייתי שם בזמן, במידה וכן היה מדובר בתינוק אמיתי".

תגיות:תינוקותחילוץרכבבובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה