חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: אביו של רוצח בני משפחת סלומון מתלונן

נעצר חשוד שחצה את הגדר מעזה לישראל, גל חום חסר תקדים פוקד את אירופה, ונלכדה חוליה שביצעה ירי אל בית אל. כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

נעצר חשוד שחצה את הגדר מעזה לישראל: כוח צה"ל תפס חשוד שחצה את גדר המערכת בצפון רצועת עזה. החשוד נתפס, ללא נשק עליו, סמוך לנקודה בה הוא חצה את גדר המערכת והוא הועבר לתחקור כוחות הביטחון. 

הקוריאני שנעלם נמצא בעומק מימי הכנרת: תייר קוריאני שקפץ אל הכנרת לפני כיומיים, הקפיץ את כוחות השיטור המקומי והימי בטבריה, שהיום מצאו את גופתו.

נלכדה חולייה שביצעה ירי על בית אל: כוח מיוחד של צה"ל שפעל הלילה ליד הישוב בית אל לכד חוליית מחבלים שביצעה ירי לעבר הישוב זמן קצר טרם לכידתה.

אביו של רוצח בני משפחת סלומון מתלונן: אביו של המחבל התלונן על שלא ניתן לו לפגוש את בנו. עורך הדין של הרוצח מסר כי הוא במצב טוב ובמורל גבוה.

 

חוץ

דיווח: יועץ המדיניות סטיבן מילר מועמד להחליף את אנתוני סקרמוצ'י בתפקיד. גם האסטרטג הבכיר באנון תומך במינוי.

אירופה מתחממת: גל חום חסר תקדים שמכונה לוציפר, פוקד את היבשת, בעיקר את דרום אירופה. 11 מדינות הוציאו אזהרת סכנה. באיטליה, ספרד, קרואטיה, פולין ומדינות אחרות הטמפרטורות הגיעו למעל 40 מעלות צלזיוס. 

גורמים ירדנים על בדיקת ירי המאבטח: "בוחנים אופציות דיפלומטיות": הודעת הפרקליטות כי המשטרה תפתח בבדיקה בעניינו של המאבטח הישראלי זיו מויאל שהרג שני ירדנים לא סיפקה את הממלכה. דובר ממשלת ירדן בירך, אך גורמים ממשלתיים הבהירו כי טיפול במקרה באפיק הדיפלומטי עדיין על הפרק.

 

מזג האוויר

היום: בהיר עד מעונן חלקית ועלייה קלה בטמפרטורות, ייעשה חם מהרגיל לעונה בהרים ובפנים הארץ, במישור החוף יהיה הביל. בהרים יורגש עומס חום בינוני, במישור החוף, בשפלה ובצפון הנגב ישרור עומס חום כבד ובערבה ובעמקי המזרח יורגש עומס חום כבד עד קיצוני.

שני: יהיה חם מהרגיל ובמישור החוף יהיה הביל.

שלישי: תורגש ירידה קלה בטמפרטורות אך עדיין יהיה חם מהרגיל בפנים הארץ והביל במישור החוף.

רביעי: לא יחול שינוי ניכר במזג האוויר.

תגיות:חלמישגל חום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה