חדשות בארץ

אחרי הגירושין: בית המשפט יפסוק הסדרי ראייה ומזונות עבור הכלבים

תביעה חריגה הונחה על שולחנו של בית המשפט לענייני משפחה, במסגרתו נתבקש להכריע בדילמה: מי מביניהם יטפל בשלושת הכלבים של בני הזוג?

  • י"א אב התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דילמה לא שגרתית: בית המשפט לענייני משפחה נדרש לדון בימים אלה, בתביעה של אישה, העומדת בפני הליך גירושין מבעלה, ומבקשת הכרעה בשאלה מי יטפל בשלושת כלביהם של השניים.

תחילתו של הסיפור לאחרונה, כשבני הזוג החליטו להתגרש לאחר שש שנים של נישואין. לבני הזוג אמנם לא היו ילדים, כאמור – אבל שלושה כלבים בהחלט היו, וכעת נדרש בית המשפט להכריע בעניינם.

האישה, שאף שכרה לצורך כך את שירותיה של עורכת דין, טוענת כי בעלה מסרב לשתף פעולה – ומותיר אותה בגפה עם נטל הגידול והטיפול בשתי הכלבות מסוג פיקינז וכלב נוסף מסוג צ'יוואווה, אותם רכשו בני הזוג בעבר בממון רב.

"עוד בטרם נתגרש בבית הדין הרבני, יש להסדיר את נושא המשמורת על שלושת הכלבים שלנו", כתבה האישה בבקשה. "אני חושבת שמכיוון שבעלי הוא איש הייטק ועובד מהבית, וזה משרדו, הוא יכול להחזיק בכלבים שלושה ימים בשבוע ובכל סוף שבוע שני. אני חושבת שהכלבים ראויים לתשומת לב. מבחינתי הם כמו ילדים. אם היו לנו ילדים משותפים, הוא לא היה זונח אותם. מה עוד שהוא יזם את הבאת שתי הכלבות הפקינזיות".

עוד הוסיפה, כי "במסגרת הסכם הגירושין נבקש מזונות לכלבים". לדברי האישה, היות שהיא עובדת למחייתה מבוקר עד ערב, נוצר מצב שמסב להם סבל רב, היות שהכלבים נעולים בבית במשך למעלה מ-14 שעות ביום בתוך הדירה הסגורה, בלי יכולת לעשות את צרכיהם או ליהנות מטיול יומי הנדרש להם. לכן, היא מבקשת מבית המשפט לדרוש ממנו לקחת חלק הוגן בגידולם.

משכך, היא דורשת משמורת משותפת על הכלביםוכן חלוקה הוגנת של ההוצאות הכספיות הכרוכות בגידולם של הכלבים, שמוערכות במאות שקלים מדי חודש.
 

תגיות:גירושיןכלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה