חדשות יהדות

יונתן רושפלד מעורר סערה: "מזל שבית המקדש לא חרב בדיזינגוף"

בעיצומו של ליל תשעה באב, העלה השף המפורסם תמונה מאחת המסעדות שלו, כשהיא פתוחה ומלאת סועדים – וזכה לתגובות קשות מהגולשים. "בוא נראה אם היית מעז לפתוח את המסעדה בערב יום הזיכרון לחיילי צה"ל", כתב לו אחד מהם

  • י"א אב התשע"ז
בעיגול: יונתן רושפלד (צילום: פלאש 90)בעיגול: יונתן רושפלד (צילום: פלאש 90)
אא

יונתן רושפלד בהתבטאות שערורייתית: השף המוכר, כוכב תכנית הטלוויזיה 'מאסטר שף', זכה לאחרונה לתגובות קשות מהגולשים. זאת בעקבות תמונה שצילם ובחר להעלות בעיצומו של ליל תשעה באב, שהפגינה זלזול במהותו של היום.

רושפלד כאמור, העלה תמונה ברשת החברתית אינסטגרם, בה נראית המסעדה שבבעלותו בדיזינגוף בתל אביב, כשהיא הומה בסועדים, ותחתיה הכיתוב "מזל שבית המקדש לא חרב בדיזינגוף".

בתגובה, זכה רושפלד לתגובות נזעמות רבות מהגולשים, שלא איחרו לבוא, וחשו בהתבטאות זו מעין גילוי של פגיעה במשמעותו העמוקה של היום. "בושה, גועל נפש של התנהגות", כתב אחד הגולשים.

ואחר השיב: "נמוך מאוד מה שעשית כאן. יש לך קהל מעריכים רחב שחשוב לו כבוד היום הזה, וברגע אחד רמסת. אני לא רוצה להמשיך ולעקוב אחריך יותר, ולו רק בגלל הזלזול. לא בגלל אמונתך השונה משלי, אני בד"כ אדם די סובלני, גם לשונה ממני".

"איש באמונתו יחייה! חבל שכך אתה מזלזל באמונות של אנשים!!! לא חייב לקיים אך למה זלזול??? נמוך לחלוטין... ואם חשבת שהברקת, פשוט פישלת", כתבה בכעס גולשת אחרת.

והיה גם גולש שהתבטא וכתב כי "מאדם במעמדך לא הייתי מצפה ללעוג ליום הזה". רבים קראו לרושפלד אף למחוק את הפוסט.

ואולי אחת התגובות המשמעותיות שקיבל, היתה של גולש שפנה לרושפלד וביקש: "לפתוח בתשעה באב זה להיות חזק על חלשים…. תראה לנו שאתה גבר ותפתח בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל".

רושפלד אמנם לא מחק את הפוסט, אולם שלוש שעות מאוחר יותר, פרסם פוסט נוסף, בה נראית מסעדה אחרת שבבעלותו, כשהיא סגורה, ומתחתיה הכיתוב: "גם לבית המקדש יש יום חופש".

תגיות:בית המקדשיונתן רושפלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה