חדשות יהדות

נשיא ועידת מרץ: "אני צם בתשעה באב וגם מניח תפילין"

נשיא ועידת מרץ הצליח להפתיע כאשר עלה לשידור והודה בכך שהוא מנח תפילין, צם בתשעה באב ומתפלל שחרית

(אורי זכי, צילום מסך)(אורי זכי, צילום מסך)
אא

על התבטאות כזו היה קשה לחלום: אורי זכי המשמש כנשיא ועידת מרץ התראיין אתמול (ראשון) לתכניתו של יוסי בן עטר ברדיו 'גלי ישראל'. יחד אתו התראיין גם עו"ד איתמר בן גביר. זכי טען כי אנשיו של בן גבירו מיידים אבנים על חיילי צה"ל ובן גביר האשים אותו בהסתה.

לקראת סיום התכנית התבקשו השניים לומר מילה טובה אחד על השני. בשלב זה הפתיע בן גביר כשסיפר כי שמע על כך שאורי זכי נוהג להניח תפילין.

זכי ששמע את הדברים הודה כי הם נכונים. "איתמר צודק", הוא אמר, "אני אדם מאמין, מתפלל שחרית כל בוקר ומתכוון לצום בתשעה באב. אני לא שומר שבת באופן מלא, אבל שבת היא יום מיוחד עבורי".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים