חדשות בארץ

כתב ערוץ 2 בתיאור מזעזע: "הייתי אתמול בלינץ'"

"האגרוף הראשון עוד היה נסבל, אבל לפתע עוד אגרוף ועוד בעיטה", במילים קשות אלו מתאר גלעד שלמור – כתב ערוץ 2 את שעבר עליו בלוויה של הצעיר מיפו

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"הייתי אתמול בלינץ'", כך כתב היום (ראשון) גלעד שלמור – כתב ערוץ 2, בפוסט כאוב במיוחד שפרסם בפייסבוק. שלמור סיפר על כך שהוא הוזמן יחד עם הצלם גל זייטמן לסקר את הלווייתו של הצעיר מיפו שנורה על ידי השוטרים.

את מה שהתרחש שם הוא תיאר במילים הבאות: "צעדנו יחד עם מאות אנשים, רובם צעירים, שצועדים אחרי הרכב שהוביל את גופת הצעיר. מסביבנו שמענו קריאות 'אללה אכבר'. מכיוון שהוזמנתי לשם על ידי חלק מהם הרגשתי די בטוח, אך זה לא היה בצדק. בשנייה אחת הכל התלקח. זה התחיל כאשר הם היכו את גל. הם ריסקו לו את המצלמה והוא חטף אגרופים ובעיטות, אבל הצליח להימלט.

"ואז הם עברו אליי. אלו היו רגעים לחוצים, אבל אני זוכר דווקא מחשבות צלולות. נזכרתי שבטיול רגלי בספארי באפריקה חידד המדריך שגם אם חיית בר מחליטה לרדוף אחריך – אל תרוץ, כי זה ממריץ את אינסטינקט הרדיפה. לכן בחרתי להיעמד במקום והרמתי את ידיי להתנצלות. חשבתי שאם אבקש סליחה על שהפרענו אוכל ללכת בשלום, אך לא היה עם מי לדבר".

ושלמור עובר לתאר את המכות שספג: "האגרוף הראשון שניחת על פניי היה עוד נסבל, אבל לפתע עוד אגרוף ועוד בעיטה. שניים מושכים אותי לקרקע, אחרים קורעים את חולצתי, אדם לופת את זרועותיו סביב גרוני, הוא מצמיד את פיו לזרועי ונושך אותי במלוא העוצמה".

בהמשך ציין שלמור כי כאשר פונה לאיכילוב אבחנו אצלו קרעים בכתפיים, פנס בעין וחבלות בכל הגוף. "ההמון היפואי שפגשתי היה מוסת וזועם", הוא סיכם את דבריו, "ולמרבה הצער הם לא היחידים שמוסתים נגד אנשי תקשורת".

תגיות:לוויהיפולינץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה