חדשות בעולם

הכתבים בבית הלבן הוכרחו להאזין ל....מכתב שכתב ילד בן תשע לטראמפ

מזכירת העיתונות של הבית הלבן פתחה אתמול את התדרוך לעיתונות בהקראת מכתב של ילד בן תשע המבקש מטראמפ להיות חבר שלו

  • ד' אב התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock(צילום אילוסטרציה: shutterstock
אא

שרה הקאבי סאנדרס, מזכירת העיתונות החדשה של הבית הלבן, התחילה את התדרוך הראשון שלה אתמול בהצהרה דרמטית: היא עומדת לקרוא  מכתב שכתב מעריץ של טראמפ לנשיא.

"כדי להזכיר לנו לעיתים קרובות יותר את האנשים, הנשים והילדים הנשכחים לעיתים קרובות שאנחנו כאן כדי לשרת אותם ושהנשיא נלחם למענם, אנחנו נתחיל מידי פעם את התדרוך לעיתונות בהקראת מכתב או אימייל שקיבלנו מאחד מהם", הודיעה סאנדרס.

המכתב שהיא בחרה אתמול נשלח על ידי ילד בשם דילאן. "אני בן תשע ואתה הנשיא האהוב עלי ביותר", הקריאה סאנדרס. "אני כל כך מחבב אותך שעשיתי מסיבת יום הולדת שאתה היית הנושא שלה. העוגה שלי היתה בצורה של הכובע שלך".

המכתב לנשיאהמכתב לנשיא

המכתב המשיך לשאול בן כמה הנשיא, כמה גדול הבית הלבן, והאם טראמפ יסכים להיות חבר שלו.

"אני שמחה לומר שדיברתי עם הנשיא, דילאן, והוא ישמח מאד להיות חבר שלך", הודיעה סאנדרס.

אחרי התדרוך סאנדרס אף העלתה את צילום המכתב לרשת החברתית. עדיין, עיתונאים משועשעים וסתם מגיבים התעקשו שמדובר במכתב מומצא: הם הצביעו על כך שאין אף קפל בדף – כפי שהיה מצופה לראות לו הוא נשלח בדואר.

כמה מגיבים התעקשו שאין כל ספק שהנשיא חיבר את מכתב המעריץ הקטן בעצמו. אחרי הכל, לטראמפ יש היסטוריה של המצאת אנשים לתועלתו: בשנות התשעים הוא נהג להתראיין מידי פעם בתור: 'ג'ון מילר, דובר ארגון טראמפ', ולהפליג בשבחי עצמו בגוף שלישי. בהזדמנויות אחרות הוא נהג להשאיר הודעות לעיתונים תחת השם 'ג'ון ברון', לכאורה דוברו של דונלד טראמפ.

גם אם מדובר במכתב מומצא, עם זאת, טראמפ לא צפוי לשלם שום מחיר פוליטי על מנהג הקראת מכתבי המעריצים לעיתונאים: אחרי הכל, פרשות ההתחזות שלו כבר נחשפו במהלך הקמפיין – והציבור האמריקאי לא ראה בהן שום פסול. אם דילאן הוא אמיתי, קצת הערצה מילד קטן מעולם לא הזיקה לאף פוליטיקאי. ואם הוא לא? ההיסטוריה כבר הוכיח שטראמפ הוא טפלון. 

תגיות:דונאלד טראמפמכתב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה