חדשות בארץ

החייל שניטרל את המחבל בבית משפחת סלומון צפוי לקבל צל"ש

סמ"ר ע', לוחם עוקץ שניטרל את המחבל ועצר את הפיגוע בחלמיש בליל שבת האחרון, צפוי לקבל צל"ש מוועדת הצל"שים המטכ"לית

  • ד' אב התשע"ז
סמ"ר ע' (צילום: דובר צה"ל)סמ"ר ע' (צילום: דובר צה"ל)
אא

החייל שירה במחבל בחלמיש וניטרל אותו צפוי לקבל המלצה לוועדת הצל"שים המטכ"לית בשל תפקודו – כך פורסם הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות'.

סמ"ר ע', (22), שהיה בחופשת שבת בזמן הפיגוע, מתגורר בשכנות לבית משפחת סלומון בחלמיש. כאשר שמע את הצעקות של בני המשפחה שהותקפו על ידי המחבל - הבין מיד במה מדובר, זינק לכיוון הבית, וכשזיהה את המחבל ירה מבעד לחלון כדור אחד שניטרל אותו. בעקבות כך, בחסדי שמים המחבל נפצע והטבח הופסק.

יצוין כי הפיגוע בשבת האחרונה לא היה הפעם הראשונה בה ע' נתקל באירוע חדירה ליישוב בו הוא מתגורר. לפני כשלוש שנים נכנס מחבל לבית המשפחה של ע'. אז הוא הבריח את המחבל והזעיק את כוחות הביטחון.

ע' שחזר את רגעי הפיגוע: "בשישי בערב, בזמן סעודת שבת עם המשפחה, שמענו צעקות מכיוון הבית של השכנים. אני ואבא שלי יצאנו החוצה לראות מה קורה. כשראינו שמדובר באירוע יותר חמור רצתי פנימה להביא את הנשק שלי. עמדתי מחוץ לבית וראיתי את המחבל מהחלון. הבנתי שאני צריך לנהוג בקור רוח ולהיות מקצועי. יריתי בו כדור אחד, שפגע לו בבטן ונטרל אותו. אני משתדל להתמקד בעובדה שבמעט שעשיתי מנעתי משהו שהיה יכול להיות אירוע הרבה יותר חמור בזמן קצר".

סמ"ר ע' שיחזר השבוע את האירוע גם באוזני הרמטכ"ל גדי איזנקוט ואלוף פיקוד המרכז רוני נומה, שהביעו הערכה רבה להתנהלותו בזירה וכאמור הוא צפוי לקבל המלצה לקבלת צל"ש.

תגיות:טבחמחבלחיילמשפחת סלומון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה