פעילות הידברות

הידברות יוצאת לנופש שלא תשכחו לעולם

הידברות מזמינה אתכם לנופש המשפחתי המושלם בימי בין הזמנים, עם הרצאות מרתקות, הופעות מיוחדות ומגוון פעילויות לילדים

  • ג' אב התשע"ז
אא

זה כבר כ-8 שנים שהידברות מפעילה נופשים למשפחות מידי שבוע או שבועיים, לציבור הכללי וגם לציבור החרדי, במיטב המלונות ברחבי הארץ.

הנופשים של ימי בין הזמנים הם בעלי ערך מוסף וייחודי – מגוון פעילויות לכל בני המשפחה, שהופכים את החופשה שלכם לחוויה מושלמת לגוף וגם לנפש, עם השתתפותם של מיטב הרבנים והמרצים מבית הידברות

ועכשיו, הנופש הנפלא שכולכם ציפיתם לו – מגיע! שני סופי שבוע מופלאים במלון רויאל ים המלח, עם מיטב המרצים והאמנים, ושלל פעילויות מיוחדות לילדי המשפחה.

המלון מציע לכם את המיטב שבמיטב, עם ארוחות גורמה מלאות וסעודות שבת עשירות, הכל בכשרות מהודרת כמובן. במהלך סוף השבוע תוכלו ליהנות מבריכת מים מתוקים ובריכה ממי ים המלח, מספא וממגוון אטרקציות נוספות במלון היוקרתי. זהו סוף שבוע שבו תוכלו ליהנות מחופשה משחררת יחד עם חוויה רוחנית מעצימה, ללמוד ולהוסיף דעת, ולבלות עם כל בני המשפחה.

מתי זה קורה?

הידברות מזמינה אתכם לשני סופי שבוע. סוף השבוע הראשון יתקיים בתאריכים 3-6 באוגוסט, י"א-י"ד באב, בהשתתפות הרב זמיר כהן והרב אבנר קוואס, אשר יעניקו לכם הרצאות מרתקות במהלך השבת וביום שישי. ביום חמישי תיהנו מהופעה נהדרת של תזמורת "המנגנים" בהרכב מלא.

סוף השבוע השני יתקיים בתאריכים 10-13 באוגוסט, י"ח-כ"א באב, עם הרצאות של הרב זמיר כהן ומופע סטנדאפ מלהיב של הרב שמעון פרץ במהלך השבת. ביום חמישי תיהנו מהופעה מדהימה של הזמר הענק במוסיקה החסידית-מזרחית, חיים ישראל.

הצטרפו גם אתם לאלו שכבר נהנו מן הנופשים המיוחדים של הידברות. הירשמו עכשיו: 073-222-1-270

תגיות:הידברותפעילות הידברותנופש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה