חדשות יהדות

אברהם פריד בבקשה מיוחדת: כבו את הניידים בשעת התפילה בבית הכנסת

הזמר החסידי המוכר, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו לאחרונה מקרה שאירע לו לאחרונה, ואיתו מסר מיוחד לכלל הגולשים: "החלטתי לנסות לעורר אנשים לכבות את הטלפון שלהם כשהם בבית הכנסת"

  • ב' אב התשע"ז
אברהם פריד (צילום: פלאש 90)אברהם פריד (צילום: פלאש 90)
אא

לאחרונה פרסם אברהם פריד פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא מספר על מאורע שאירע לו לאחרונה – ואשר עורר אותו לנסות להעביר מסר מיוחד לכלל הגולשים.

"משהו מקסים קרה לי הבוקר בבית הכנסת בו התפללתי", תיאר פריד. "אנשים הלכו הלוך ושוב אך אף אחד לא שם לב לחתיכת הטישו שהיתה מונחת על הרצפה. לפתע, הגיע ילד כבן 11, התכופף, הרים את הטישו וזרק אותו לפח הקרוב. הוא רץ חזרה לאביו ושאל אותו בחיוך 'אבא, נכון שעשיתי מצווה?'"

"אינני יודע אם אביו ביקש ממנו להרים, ואמר לו איזה מצווה חשובה זו לשמור על ניקיון בית הכנסת, או שהילד עשה זאת מיוזמתו", המשיך פריד לתאר. "אבל זה היה מחזה מקסים לראות. תוך כדי שנהניתי מהרגע, צלצל טלפון סלולארי מהבחור שעמד לצידי והתחיל להשמיע מוסיקה! זה זעזע אותי וניתק אותי מאותו רגע קסום".

פריד סיפר כי "החלטתי שאנסה לעורר ולעודד אנשים לזכור לכבות את הטלפון שלהם כשהם בבית הכנסת. במיוחד בשלושת השבועות, כשאנו מנסים להתעלות ולהוסיף במעשים טובים כדי להוריד את ברכת ה'. אנא, נסו לזכור לכבות את הנייד שלכם. אין לי ספק שזה יביא ישועות ונחמות לכלל ולפרט. בואו ננסה! זה בוודאי שווה את זה".

תגיות:בית הכנסתאברהם פרידפלאפונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה