חדשות בארץ

אלפים השתתפו בהלווייתם של בני משפחת סלומון

הלווייתם של שלושת בני משפחת סלומון שנרצחו בפיגוע בחלמיש נערכה בשעות הצהריים. אלפים צעדו אחר מיטותיהם. גם טובה סלומון, הסבתא הפצועה, נכחה בלוויה

 (צילום: פלאש 90) (צילום: פלאש 90)
אא

היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים התקיימה במודיעין הלווייתם של שלושת בני משפחת סלומון שנרצחו בליל שבת ביישוב חלמיש.

בהלוויה השתתפו אלפי אנשים שצעדו אחר מיטותיהם ומיררו בבכי. גם הסבתא, טובה סלומון, שנפצעה בפיגוע באורח בינוני עד קשה, הגיעה ללוויה בניידת טיפול נמרץ. היא הובלה בכיסא גלגלים בסמוך לשלושת הארונות, כדי שתוכל לחלוק לבעלה ולשני ילדיה כבוד אחרון.

אחרי קריאת הקדיש נשאה דברים מיכל סלומון, אשתו של אלעד. היא אמרה בבכי: "היית אבא מושלם. רצתי למעלה כדי להגן על הילדים, ואתה שילמתי בחייך". לאחר מכן הספידה גם אחות נוספת לבית סלומון – אורית מרקוס.

רן מנזילי, גיס של חיה (נשוי לאחותה) ספד לה בדמעות. "לא זכית להקים משפחה משלך, אבל כולם יודעים שחינכת במשך 18 שנה בנות רבות. הבנות האלו, חיה, הן בנותייך. את היית כמו אמא בשבילן והן אוהבות אותך כל כך. קיבלת השנה תעודת מורה מצטיינת, אבל האמת היא שהייתה מגיעה לך תעודה נוספת של דודה מצטיינת. אהבת כל כך את האחיינים שלך, וגם הם אהבו אותך".

אלעד סולומון התגורר עם משפחתו באלעד. ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הגיע גם כן ללוויה ונשא הספד, בו הוא זעק "מה אפשר להגיד לאם שמגוננת על ילדיה מפני מלאך המוות המרקד בקומה התחתונה? איך אפשר לנחם חמישה ילדים שנותרו יתומים?"

ראש הממשלה נתניהו והנשיא ריבלין נכחו באותה עת בטקס האזכרה של זאב ז'בוטינסקי. נתניהו ניצל את ההזדמנות וציין: "אנחנו אומנם בירושלים, אך ליבנו בהלווייתם של בני משפחת סלומון במודיעין. זה מאה שנים שאנו מתמודדים עם הטרור הרצחני. הכאב הוא עמוק, אך שורשינו בארץ עמוקים יותר. הטרור מעולם לא ניצח אותנו והוא גם לעולם לא ינצח. נמשיך לעד לחזק את מדינתנו לבנות את ארצנו".

נשיא המדינה ריבלין ציין: "ליבנו עם משפחת סלומון ועם בית חלמיש כולו. הלב מחשב להישבר, אך לנציגי הציבור ולנבחריו אין אפשרות לידום. את מעשי הטרור והאלימות בהר המקודש ליהודים ולערבים וכן מחוצה לו, יש לגנות ויש לבלום בתקיפות".

תגיות:הלוויהפיגועסלומוןחלמיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה