חדשות יהדות

לאחר ההתמוטטות: מזכ"ל ש"ס מודה לעם ישראל על התפילות לרפואתו

ח"כ יגאל גואטה שהתמוטט בפראג לפני כשבועיים וחצי - שוחרר היום מבית החולים איכילוב ומודה לעם ישראל על התפילות לרפואתו: "שתזכו לבריאות איתנה ושיתגשמו כל משאלות לבכם לטובה"

יגאל גואטה (צילום: יונתן סינדל פלאש 90)יגאל גואטה (צילום: יונתן סינדל פלאש 90)
אא

לפני כשבועיים וחצי אושפז ח"כ ומזכ"ל ש"ס יגאל גואטה בבית החולים איכילוב, לאחר התמוטטות שחווה בפראג. מספר ימים לאחר מכן הוטס בחזרה לארץ והיום (ה') הוא השתחרר ומודה לעם ישראל על התפילות הרבות לרפואתו. "ברגעים אלו שוחררתי מבית החולים, ובראש ובראשונה אני רוצה לומר תודה לבורא עולם על כל הטוב אשר גמלנו", כתב גואטה בהודעה ששחרר לציבור. "הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו".

גואטה אף הודה לצוות הרפואי של איכילוב בחטיבה הכירורגית, בראשותו של פרופ' יוסף קלאוזנר, שלדבריו טיפלו בו ב'מסירות נפש'. כמו כן הודה גואטה למבקרים מכל גווני הקשת הפוליטית ולחברי תנועת ש"ס, ביניהם יו"ר התנועה - הרב אריה דרעי "אשר דאג לכל הפרטים החשובים בהטסתי לארץ", וכן ל"איש החסד רב הפעלים, הרב אלימלך פירר. תודה גם לכם עם ישראל היקר על התפילות, הדאגה, הביקורים וההתעניינות בכל רגע. זה לא מובן מאליו", כתב ובירך: "שתזכו לבריאות איתנה, ושיתגשמו כל משאלות לבכם לטובה".

גואטה צפוי לשוב לתפקוד תקין כבר בתחילת השבוע הבא, על פי הודעתו. "ב"ה יתברך נשוב לפעילות ציבורים בתחילת השבוע הבעל"ט, וקווי ה' יחליפו כוח", סיכם. 

 

 

תגיות:רפואהיגאל גואטהש"ס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה