חדשות בארץ

שתי מורות הצילו עשרות ילדים מלהישרף חיים: הנס של תלמידי כוכב יעקב

2 מורות ומנהל נסעו עם עשרות ילדים בכיתות א' וב' באוטובוס, שהחל לפתע לבעור. בתושיה, במסירות ובאומץ הם הצילו את חיי הילדים תוך סיכון עצמי גבוה

  • כ"ו תמוז התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הבוקר (חמישי) מתפרסם ב'ישראל היום' פרטים חדשים על השריפה שהתרחשה לפני שבועיים באוטובוס של תלמידי בית הספר 'אור לציון' בכוכב יעקב.

השריפה התחוללה לפני שבועיים באוטובוס ישן, בן 16 שנה, שהסיע את ילדי הקייטנה ולפתע עלה באש. היום מתברר כי עשרות הילדים בני 6-7 הצליחו לצאת מהאוטובוס הבוער בזכות תושייתן של שתי מורות אמיצות: המורה גפן מיכאלי והמורה אריאלה זמל.

בצלאל אריאל, מנהל בית הספר מתאר את שאירע: "היינו באוטובוס במהלך נסיעה לבריכה, כשלפתע עשן נכנס לחלל האוטובוס מהדופן האחורית כי המנוע עלה באש.

"אש גם החלה לבעור תחת המושב שלפני האחרון בצד של הדלת. המורה גפן מיכאלי היתה עם הבת שלה בת ארבע, היא שלחה אותה החוצה ונשארה לסייע לתלמידים שלא הצליחו לפתוח את חגורות הבטיחות. מדובר על תלמידים בכיתות א' וב'.

"המורה אריאלה זמל שמעה תלמיד שישב בספסל האחורי מצד שמאל, בדיוק מעל המנוע הבוער, קורא לעזרה וצועק שהוא לא מצליח לפתוח את החגורה.

"היא ניגשה אליו, פתחה את החגורה והוציאה אותו החוצה, אני הלכתי לסוף האוטובוס לבדוק שכולם יצאו, ואז היא יוצאת לקראתי איתו מתוך העשן. העשן היה כה סמיך עד כדי כך שלא יכלתי לראות אותם בכלל, למרות שהייתי במרחק 2 שורות מכם.

"אם אריאלה היתה מתעכבת אפילו כמה שניות - הוא היה נחנק מהעשן", מסכם המנהל את דבריו. "המורה גפן נשארה כמעט עד אחרון הילדים, עד שאמרתי לה לצאת, והמורה אריאלה הצילה חיים תוך סיכון עצמי גבוה".

תגיות:שריפההצלהמורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה