חדשות בעולם

בלתי יאומן: בני הזוג הנעדרים נמצאו לאחר 75 שנה בתוך קרחון

בני זוג שווייצריים יצאו לפני 75 שנה לחלוב את הפרות שלהם, אך מאז נעלמו עקבותיהם. בשבוע שעבר התגלו הגופות כשהן קפואות בתוך קרחון

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

75 שנה אחרי שנעלמו בני זוג שווייצריים בהרי האלפים, נמצאו בשבוע שעבר גופותיהם בתוך קרחון שלג שהפשיר.

הסיפור הבלתי יאומן הזה החל בשנת 1942, כאשר מרסלין ופרנסין דומולן, הורים לשבעה, יצאו לחלוב את הפרות שלהם באזור בו התגוררו, בדרום מערב שוויץ, אך מאז נעלמו עקבותיהם.

בעקבות כך כעבור זמן מה הופרדו ילדיהם והושמו במשפחות שונות. בתם הצעירה ביותר של בני הזוג, מרסלין אודרי-דומולן שהייתה בזמן ההיעדרות בת 4, סיפרה כי את כל חייהם העבירו היא ואחיה בחיפושים אחר ההורים שנעדרו. "כל הזמן חשבנו על כך שיבוא יום בו נוכל להעניק להם את הקבורה שמגיעה להם", היא סיפרה.

בשבוע שעבר קרה הבלתי יאומן: הגופות התגלו על ידי עובד בקרחון 'טסנפלאורון', בסמוך לאתר הסקי 'דיאבלרה' השוכן בגובה של 2615 מטר.

העובד הזעיק למקום את כוחות המשטרה והללו גילו כי מדובר בגבר ואישה ששוכבים זה לצד זו כשהם לבושים בבגדים המתוארכים לתקופת מלחמת העולם השנייה. בשל הקור העז, נשמרו הגופות לחלוטין ואף החפצים שהיו עליהן היו שלמים.

מנהל אתר הנופש, סיפר לתקשורת כי הוא סבור שבני הזוג נפלו כנראה לתוך סדק בקרחון ונשארו שם במשך עשרות שנים.

בתם של בני הזוג ציינה בהתרגשות: "אני יכולה לומר שאחרי 75 שנות המתנה, מעניקות לי החדשות האלו תחושת רוגע". היא גם הוסיפה:  "לא אלבש בגדים שחורים ללוויה, אני חושבת שצבע לבן יהיה הולם יותר, כי זה מייצג את התקווה שמעולם לא איבדתי אותה".

תגיות:קרחוןנעדריםשווייץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה