מעניין

משכו כסף מהכספומט, ושמעו קול חנוק שבוקע מתוכו ומתחנן: "הצילו, עזרו לי!"

ניו דלהי: עוברים ושבים שביקשו למשוך כסף ממכשיר כספומט ברחוב, נדהמו לשמוע קולות חנוקים בוקעים בתוכו ופתקים 'משתלשלים' במקום המזומנים. מה היה כתוב בהם? קראו בפנים!

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ניו דלהי: עוברים ושבים שניסו למשוך כסף ממכשיר כספומט שניצב ברחוב, נדהמו לשמוע קולות חלושים הבוקעים מתוך המכשיר ופתקים שיצאו במקום הכסף שביקשו למשוך. בפתקים נכתב: 'הצילו, בבקשה עזרו לי', ובתחילה נתקפו האנשים שקיבלו אותם - בצחוק גדול. "היינו בטוחים שמדובר במתיחה או סוג של מעשה קונדס", סיפרו אחדים מהם לתקשורת המקומית. 

כשחזר הדבר על עצמו, אחד מהם לקח את המושכות לידיו והודיע על כך למשטרה. רק אז, כשהמשטרה הגיעה למקום, התברר גודל הנס. מסתבר שמאחורי הקולות העמומים והפתקים המתחננים, עמד לא אחר מאשר טכנאי שהגיע לתקן את מכונת האשראי, ולרוע המזל נתקע בתוכה. "בבקשה, אני מתחנן. אני תקוע פה ואין לי טלפון, בבקשה תתקשרו לבוס שלי", אמר הפתק שקיבל אחד השוטרים דרך חריץ קבלת הכסף. 

אז הסתבר שמדובר בעובד קבלן שנעל עצמו בטעות בפנים, ולא הייתה לו דרך להודיע על כך למעבידו - היות ואת מכשיר הטלפון שלו שכח במשאית שחנתה לצד הדרך. "ידעתי שהדרך היחידה שבה אני יכול להינצל היא לשלשל פתקים לאנשים שמגיעים למשוך מזומנים מהכספומט", שחזר האיש לאחר שניצל.  

תגיות:הודונסכספומט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה