ונשמרתם

סכנת ההוברבורד נמשכת: "הורים יקרים, באמת שווה לכם לאבד אותו?"

סכנת ההובר-בורד בדרכים נמשכת: ענת פרנק פרסמה פוסט מקומם במיוחד, שהתרחש לפני זמן קצר באזור היישוב אורנית. "הורים יקרים, בבקשה תנערו כבר את המוח שלכם ותתחילו להבין לאלו סיכונים אתם חושפים את ילדכם. באמת שווה לכם לאבד אותו בשביל השטות הזו? למה?"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סכנת ההובר-בורד בדרכים נמשכת: ענת פרנק פרסמה פוסט מקומם במיוחד, שהתרחש לפני זמן קצר באזור היישוב אורנית. "רק מי שהילד הזה שלו, יודע מי זה. הילד הזה נסע על ההוברבורד שלו באמצע הכביש בירידה ברחוב האשל, יחד עם חבר על קורקינט. בהיעדר יכולת לראות או לשמוע אף רכב שמתקרב, היות והמיקום שלו היה מעבר לסיבוב עם אפס שדה ראייה. 

"למזלי נסעתי ממש לאט. המשכתי בנסיעתי ולרגע התבוננתי במראה לאחור". לדבריה, פתאום ראתה כיצד הנער מתהפך ומתגלגל במרכז הכביש. כל רכב שהיה מגיע במהירות איטית היה 'קוצר' אותו. כמנהלת בתחום הספורט המוטורי כבר מעל לעשור - ראיתי, ואני יודעת מה המשמעות של גלגלים. הילד הזה התגלגל כאילו פגעה בו מכונית, עף קדימה על ראשו וחטף מכות בכל גופו.

"מיד הסתובבתי וחזרתי. זה לקח כמה דקות והוא עדיין היה שרוע על הכביש, בלי שאף מכונית באמת יכולה לראות אותו. האטתי את התנועה מהכיוון הנגדי ועצרתי לידו. לאט הוא התרומם ומשך את עצמו למדרכה כשהוא מדמם כולו. הצעתי להסיע אותו, אבל הוא סירב ועלה שוב על ההובר-בורד. לפחות הפעם רכב על המדרכה".

בנקודה זו מתרגזת פרנק ואומרת: "בן 16 הוא לא. לפחות לא נראה. ממוגן - הוא לא. מכיר את חוקי התנועה - ממש לא. מכיר את הסיכונים שבדרך - לא. אז הורים יקרים, בבקשה תנערו כבר את המוח שלכם ותתחילו להבין לאלו סיכונים אתם חושפים את ילדכם. באמת שווה לכם לאבד אותו בשביל השטות הזו? למה?".

תגיות:ונשמרתםכבישסכנההוברבורד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה