סיפורים אישיים

נס בבית החולים: חתיכה מהתקרה קרסה היישר על המיטה, אך הילדה ניצלה

אם לילדה בת חמש וחצי שאושפזה באחד מבתי החולים במרכז הארץ, חושפת את הנס הגדול שאירע לה ולבתה בפוסט מרגש ביותר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פוסט מרגש במיוחד שפורסם לפני זמן קצר (ב') על ידי אם צעירה בשם שני בוהם (באנגלית: shani Boham) ריגש אותנו בצורה בלתי ניתנת לתיאור. בפוסט משתפת שני את הנס של בתה ליאן בת החמש וחצי, שבפורים הקודם החלה מסע ארוך ומייגע של בדיקות רפואיות מחשש למחלה. "הייתה לי איתה שנה וחצי ארוכות של בדיקות וחששות", משחזרת שני. "הרופאים חשדו שיש לה זן נדיר של המחלה הארורה, שמטופל בארץ רק על ידי שתי מומחיות".

בחסדי ה' יתברך, בפורים השנה קיבלה שני בשורה משמחת. "תודה לא-ל יתברך שמו, זו לא המחלה ואין מאושרת ממני בעולם", כתבה האם כשנודע לה שהמסע המפחיד הגיע אל קצו. "ואז בחודש מאי הנסיכה שלי נכנסה לניתוח שקדים ופוליפים. ניתוח פשוט שברוך ה' עבר בשלום".

הרופאים הכינו את שני לאשפוז של לילה אחד בלבד, בבית החולים. "מגיע הלילה, אני שוכבת במיטה עם הילדה שלי שנקרעת מכאבים, ומתפללת שזה יעבור לה מהר".

ופתאום, קול חבטה אדיר נשמע בחדר. "משום מקום נופלת חתיכה ענקית מתקרת הגבס הכבדה, כסנטימטר מהראש של הילדה שלי", מזדעקת שני, ומספרת כי באותם רגעים יצאה למסדרון בבהלה, והראתה את חתיכת הגבס הענקית לאחיות ההמומות. "זה נס גדולה. אני מודה לאלוקים ששמר לי על האוצר היקר לי מכול", חותמת שני. 

תגיות:הוריםנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה