חדשות בארץ

השופטת קבעה: אזריה ישוחרר למעצר בית מלא

עם שחרורו מצה"ל ועד ההכרעה בענרעורו בסוף החודש הנוכחי – ישהה אלאור אזריה במעצר בית מלא בבית הוריו ברמלה

  • כ"ג תמוז התשע"ז
אלאור אזריה (צילום ארכיון: פלאש 90)אלאור אזריה (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

נשיאת בית הדין הצבאי לערעורים, תא"ל אורלי מרקמן, הורתה (שני) כי עם שחרורו מצה"ל ועד ההכרעה בערעורו בסוף החודש ישהה אזריה בביתו ברמלה במעצר בית מלא.

"במקרה שלפנינו, משהורשע המבקש בעבירת ההריגה ונוכח עונש המאסר בפועל, יש להתנות את שחרורו במעצר בית מלא", קבעה השופטת, אך הוסיפה כי אזריה יוכל לצאת מביתו לתפילות השבת בליווי בן משפחה.

במהלך הדיון אמר עו"ד יורם שפט, סנגורו של אזריה, כי "אנחנו מתנגדים בתוקף למעצר בית מלא. זה חלופת מעצר שניתנת כאשר יש מסוכנות ברורה, דבר שאפילו לא נטען לגביו במקרה זה".

מנגד, טען התובע הצבאי ש"המערער הורשע בעבירת הריגה עם יסוד נפשי של כוונה, של ירי ללא הצדקה מבצעית וממניע פסול, ועל כן אנו דורשים שישהה במעצר בית מלא".

אזריה הורשע על ידי בית הדין הצבאי ביפו בעבירה של הריגה, ובעצת עו"ד יורם שפטל החליט לערער על כך. כתגובה, ערערה אף התביעה על קלות העונש. ההכרעה הסופית במשפטו תינתן ביום ראשון בעוד שבועיים, ז' באב (30.7).

ביום חמישי הקרוב צפוי אזריה לסיים את שירותו הצבאי. זוהי הסיבה שלא ניתן היה להחזיקו יותר במעצר פתוח בבסיס נחשונים, שם הוא שוהה בשנה וחצי האחרונות, מאז שוחרר ממעצר סגור ימים ספורים לאחר הירי.

תגיות:אלאור אזריהערעור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה