ונשמרתם

מירי פרוסט בפוסט שיותיר אתכם המומים: "ירדתם מהרכב? תעיפו מבט אחד לאחור"

פוסט של אם בשם מירי פרוסט, הצליח תוך שעות ספורות להגיע לאלפי גולשים מזדהים שלא הפסיקו להודות לה עליו. ובצדק. "זה יכל להיגמר באסון!"

בתה של מירי פרוסט (צילום: מתוך פייסבוק)בתה של מירי פרוסט (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

פוסט של אם בשם מירי פרוסט, הצליח תוך שעות ספורות להגיע לאלפי גולשים מזדהים שלא הפסיקו להודות לה עליו. ובצדק. "זה יכל להיגמר באסון!", כותבת פרוסט ומתארת את האירוע שהותיר אותה ואת בעלה יונתן, ברגשות אשמה 'עד מוות'.

ולא, היא לא הייתה מספרת אם לא מוסר ההשכל החשוב ביותר מהסיפור הזה. "חזרנו הביתה בשני רכבים. יעל ומיכל אצל יונתן, רוני ואורי אצלי. חניתי. שיחה בטלפון הסיחה את דעתי. יונתן חונה, יעל ומיכל יוצאות ואני עדיין בטלפון. מיכל מורידה לאורי את החגורה ואוספת אותו. אני תוך כדי שיחה שואלת איפה רוני, ויעל עונה: 'היא כבר בבית'.

"אני נכנסת הביתה. מסיימת את השיחה וקוראת בקול 'רוני'. היא לא עונה. יונתן אומר שאולי היא כבר נכנסה למיטה, אבל אני מתעקשת. יוצאת שוב לאוטו, הפעם עם פנס. האוטו בשיא הטינופת שלו... היא לא על הספסל. מעבירה מבט ורואה אותה. היא שם. למטה.

"יונתן ואני עומדים שם עם פה פעור ודפיקות לב מואצות. לא מעכלת, ושולפת את המצלמה. הוא: 'את באמת הולכת לצלם את זה?'. אני: כן. בשביל לזכור טוב טוב ולהראות לכולם שזה יכול לקרות לכל אחד, ואסור. פשוט אסור להניח לזה. חייבים בכל רגע נתון, תמיד. כשיורדים מהרכב לראות שאף אחד לא נשאר מאחור. שנשאר ונשאיר את כולם בחיים, כי זו אחריות שלנו. לילה טוב", מסיימת פרוסט.

תגיות:זהירותסכנהשכחת ילדים ברכבפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה