חדשות בעולם

בחסדי ה’ יתברך: נמנע אסון התעופה הגדול בהיסטוריה

הודעה שפורסמה אתמול (ג') על ידי רשות שדות התעופה בארה"ב, שופכת אור על הניסים הגדולים שעושה הקב"ה בכל יום, בכל העולם. על פי הדיווח, באורח נסי נמנעה השבוע תאונה אווירית בין ארבעה מטוסי נוסעים, שעשויה הייתה להיות קטלנית ביותר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הודעה שפורסמה אתמול (ג') על ידי רשות שדות התעופה בארה"ב, שופכת אור על הניסים הגדולים שעושה הקב"ה בכל יום, בכל העולם. על פי הדיווח, באורח נסי נמנעה השבוע תאונה אווירית בין ארבעה מטוסי נוסעים, שעשויה הייתה להיות קטלנית ביותר.

הכול התחיל כאשר מטוס נוסעים גדול של חברת 'אייר קנדה' סטה מהמסלול המיועד לנחיתה, בנמל התעופה בסן פרנסיסקו. "המטוס התועה חזר על עקבותיו, ביצע פנייה ושב למסלול המיועד לנחיתה – וכך נמנע אסון תעופה בממדים עצומים", לשון ההודעה.

חוקרי תעופה בודקים כעת את נסיבות התקרית, ואת המצב שהוביל את הטייס לאבד שליטה וכמעט להתנגש בארבעה מטוסים אחרים. "היינו קרובים מאוד להתרחשות אסון תעופה גדול, אולי הגדול בהיסטוריה", אמר המכנ"ל לשעבר של חברת יונייטד איירליינס.

לדבריו, הוא לא היה רוצה להיות עד למחזה נוראי שכזה, שבו מטוס מתנגש בארבעה מטוסי נוסעים גדולים, שמלאים בדלק ובנוסעים". תגובת דוברות 'אייר קנדה' למקרה: "נסיבות האירוע עודן נבדקות, ואין לנו מה להוסיף בנושא".

תגיות:ארה"באסוןנסמטוסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה