מעניין

הגולשים אהבו: השוטר שלח את הנהג לעשות טסט וויתר לו על הדוח

חנן פרידמן, שוטר המשרת במטה הארצי, סיפר כיצד הבחין בנהג ששוחח בסלולר בזמן נהיגה ברכב ללא טסט. מה עשה השוטר, וכיצד הגיבו הגולשים?

  • י"ח תמוז התשע"ז
 (צילום אילוסטרציה: חטיבת דובר המשטרה) (צילום אילוסטרציה: חטיבת דובר המשטרה)
אא

פוסט שהעלה השוטר חנן פרידמן, המשרת במטה הארצי, כבר זכה מאז אתמול (שלישי) לאלפי לייקים ומאות תגובות, והפך את כותבו ל'שוטר הכי פופולרי בפייסבוק'.

"היום כשנהגתי בדרכים, הבחנתי בנהג משוחח בטלפון בזמן נהיגה. הוריתי לנהג לעצור בצד, הנהג לרגע לא היסס, היה איתי כנה התנצל והבין את חומרת מעשיו. בנוסף לכך ששוחח בטלפון, הוא גם נהג בלי טסט ברכב מזה כחודשיים, כשברכב כסא תינוק. אז מה נשאר לעשות?" - במילים האלה פתח פרידמן את הפוסט.

"עשיתי עם הנהג הסכם של גברים", המשיך פרידמן וכתב. "אתה הולך מכאן לעשות טסט ואני מאמין בך ומוותר לך על דוח יקר ועוגמת נפש מיותרת, העיקר שלרכב יהיה טסט וכולם יסעו בו בבטחה".

"הוא לא האמין לי בתחילה, נתתי לו את מספר הנייד שלי, כדי שיהיה ישר מספיק להראות לי שעשה כן, וזה מה שהוא שלח לי כשעה אחרי", הציג השוטר את צילומה של שיחת הווטסאפ בינו לבין הנהג, וסיכם: "מוסר השכל - להפעיל שיקול דעת, לא תמיד ענישה משיגה את התוצאות. לפעמים יש דרך אחרת טובה יותר".

צילום המסך המצורף תיאר את התכתובת הקצרה, כשעה אחרי תפיסת הנהג. "שלום אדוני הקצין. עצרת אותי לא מזמן וביקשת ממני לשלוח לך שעשיתי טסט ואני בן-אדם של מילה", כתב הנהג וצירף תמונה של הטסט המעודכן. בתגובה השיב פרידמן: "אחלה אחי. חסכת 1,000 ש"ח על טלפון לתשלום על טסט. מבחינתי נסלח! שמור על עצמך".

הפוסט, כאמור, זכה לאלפי לייקים ומאות תגובות, רובן אוהדות. עם זאת, גולשים רבים הגיבו וטענו כי השוטר טעה. "אדם שמדבר בטלפון בנהיגה מסכן חיי אדם ורוצח בפוטנציאל. אסור היה לתת לו לצאת מהעניין בלי עונש", כתב אחד, ואחר הוסיף: "טיפשות לפי דעתי. אם מחר הוא ידבר בסלולר ויעשה תאונה יאמרו שהכתובת היתה על הקיר. לדעתי על סלולר ברכב לא מותרים". 

תגיות:טסטשוטרמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה