חדשות בארץ

בן 4 נחנק מברווז גומי, חייו ניצלו בנס

איתמר בן הארבע ביקש בסך הכל לשחק בברווז גומי, אך בטעות בלע את הצפצפה. בניסי ניסים חילצו אותה הרופאים והצילו את חייו

הילד איתמר (צילום: דוברות שניידר)הילד איתמר (צילום: דוברות שניידר)
אא

בסייעתא דשמיא ניצלו חייו של פעוט, אחרי שבלע צפצפה של ברווז גומי. הדבר קרה בשבוע שעבר כאשר הילד איתמר בן הארבע שיחק בברווז מפלסטיק ולפתע שאף את הצפצפה לגרונו. הצפצפה נתקעה בקנה הנשימה שלו והוא הובהל לבית החולים שניידר במצב קשה מאוד. בחסדי שמיים הצליח הצוות הרפואי להציל את חייו ולפני ימים ספורים השתפר מצבו והוא שוחרר לביתו.

פראמדיק מד"א, חנן אפשטיין, סיפר על מה שקרה: "טיפלנו בילד עם סימני חנק, אחרי ששאף לקנה הנשימה גוף זר. פינינו אותו במהירות תוך סיוע נשימתי לבית החולים, כדי להעבירו בדחיפות לחדר הניתוח. הוא היה מעורפל הכרה במצב קשה ויציב".

בשניידר טיפלו בילד רופאים בכירים, ובתוך מספר דקות כבר הגיעו צוותי אף אוזן גרון, הרדמה וטיפול נמרץ, כדי לבצע התערבות כירורגית ומהירה. התערבות זו מנעה הסתבכות ואף הצילה את חייו. הוא אושפז בטיפול נמרץ, אחר כך הועבר למחלקת הילדים הרגילה ולאחרונה שוחרר לביתו כשהוא בריא ושלם.

ד"ר אלחנן נחום, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בשניידר, ביקש להזכיר: "הורים מוכרחים לשים לב ולהקפיד שילדיהם לא ישחקו עם חפצים קטנים או חפצים נשלפים שעלולים להיתקע בדרכי הנשימה. זוהי תופעה שכיחה בקרב ילדים ופעוטות, אך עלולה לקרות גם אצל ילדים גדולים יותר. במידה והילד שאף גוף זר חשוב שלא להתמהמה, אלא להזעיק מיד צוות רפואי או להביאו במהירות לבית החולים".

תגיות:חנקברווזנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה