ונשמרתם

צפו: התינוק התיז על עיניו מסיר שומנים, אך ניצל בנס. כיצד?

וכך מספרת האם: "הבן שלי שלף את מסיר השומנים שנמצא מתחת לכיור, פתח את סוגר הבטיחות בשניות. הכל קרה מהר כל כך, לא הספקתי לקחת לו את זה, והוא התיז לעצמו לתוך העיניים. באותו רגע הזמנתי אמבולנס, וטסנו לתל השומר... כל הדרך שוטפים לו את העיניים ואורי צורח מכאבים... לא הספקתי להתקשר לבעלי שהיה בצבא, רק לשלוח הודעה, פשוט הייתי בהלם". ואיך זה נגמר?

  • ט"ז תמוז התשע"ז
אא

האם ממשיכה: "הגעתי איתו לבית חולים. לא ידעו לומר לנו אם הוא יראה ומה גודל הנזק... הייתי משותקת... אם רק הייתי נועלת את הארון זה לא היה קורה... ה"אם" הזה הרג אותי מבפנים. תחושת אשמה ענקית. לראות את הבן שלי סובל מכאבים, ויכולתי לחסוך לו את זה אם הייתי נועלת את הארון... שטפו לאורי את העיניים עם צינור קטן, 2 ליטר כל עין! וחיכינו לבוקר, לגזר הדין של הרופא, לראות מה חומרת הנזק. אורי לא פתח את העיניים 24 שעות, וכשהגענו לרופא והוא בדק אותו הייתי מיואשת, לא ידעתי מה לחשוב... ואז הרופא אומר: "הוא יראה. יש פצע, אבל הכל בסדר. ממש נס! אין דרך אחרת לפרש את זה".

הורים יקרים, שימו לב היכן אתם מאחסנים את חומרי הניקוי שלכם! אם אתם הורים לתינוקות וילדים, וחומרי הניקוי שלכם עדיין מאוחסנים מתחת לכיור, הגיע הזמן לנעול ולאחסן את חומרי הניקוי בארון או מדף גבוה. חשוב גם שהילדים לא יוכלו לראות אותם, כי ייתכן שירצו להגיע לבקבוקים, שהם צבעוניים ומושכים את העין. כמובן חשוב להשאיר את חומרי הניקוי באריזתם המקורית, ולא להעביר את החומרים לכוסות שתייה או לבקבוקי שתייה.\

 

תגיות:ונשמרתםילדיםסכנהמסיר שומנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה