פעילות הידברות

ערב עם המקובל הרב יצחק בצרי: זיכוי הרבים אצלכם בבית

המקובל הרב יצחק בצרי מגיע עד אליכם – הביתה או לבית הכנסת, ומעניק לכם הזדמנות לזכות גם בזיכוי הרבים, גם בברכות וישועות לכל העניינים וגם בהרצאות מרתקות ומעשירות מבית הידברות. הצטרפו גם אתם לאלו שכבר נהנו

הרב יצחק בצרי הרב יצחק בצרי
אא

זקוקים לישועה? מרגישים שחסר לכם משהו ברוחניות בבית? רוצים לזכות להתברך מצדיק גדול בברכה אישית? שואפים לזכות את הרבים בתפילה ובשיעורי תורה? להרגיש קרובים לרבנים של הידברות?

הרבה אנשים מרגישים כמוכם. הצמא בציבור לקרבה לרבנים הוא עצום, והידברות חשה בכך. לכן, ארגון הידברות פנה אל המקובל הרב יצחק בצרי, בבקשה מיוחדת: לערוך שיעורים וערבי חיזוק ברחבי הארץ, אצל אנשים המעוניינים בכך. המקובל הרב יצחק בצרי, אשר יושב כל ימיו בירושלים, בישיבת המקובלים, לומד ומלמד ושקוע כל כולו בתורתו, נענה להפצרות של ארגון הידברות. פעמיים בשבוע עוזב הרב בצרי את ירושלים, ויוצא לערוך ערבים מיוחדים של תיקון, תפילה וזיכוי הרבים, בכל מקום בארץ. כן, גם אצלכם.

המקובל הרב יצחק בצרי הוא בנם של קדושים, נצר למשפחה מיוחדת מאד בעולם הקבלה. סב-סבו הגדול היה מרן הבן איש חי, אשר ידוע שהיה הרב של כל יהדות בבל. על הבן איש חי מסופר שזכה לגילוי אליהו הנביא בכל שבוע. הוא היה מקובל גדול, וכתב ספרים רבים מאד. הרב בצרי הינו גם צאצא של המקובל רבי יהודה פתיה, שחיבר ספרי קבלה רבים, כמו הספר "עץ חיים", ויש עליו סיפורי ניסים רבים, כיצד עזר לאנשים באמצעות ברכות ופעולות שונות. הרב יצחק בצרי הוא גם צאצא של גדולים רבים אחרים, כמו למשל הרב סלמן מוצפי, שרף קדוש, מגדולי המקובלים בדורנו, אשר ידוע שהיה עומד בתפילה שעות ארוכות בכל יום ומתפלל על גלות השכינה ועם ישראל. כך גם האר"י הקדוש, אשר מפורסם היה בתפילותיו שבקעו רקיעים והושיעו חולים רבים. כמובן, לא נשכח את אביו הגדול של הרב בצרי – המקובל הרב דוד בצרי, ראש ישיבת המקובלים, שהוא מן הרבנים הבולטים בקבלה.

שתי מטרות הנחו את אנשי הידברות כאשר פנו לראשונה אל המקובל הרב יצחק בצרי. הראשונה, לאפשר לאנשים לחוש מקרוב את הרבנים שמייצגים את הידברות, והשנייה – לפעול לזיכוי הרבים בכל דרך אפשרית. הידברות דואגת לארגון של ערבים מיוחדים וחוגי בית, אותם מקיים המקובל הרב יצחק בצרי שליט"א, בשיתוף עם הרב מרדכי לוי שליט"א. למעשה, כל מי שמעוניין בכך, יכול להזמין את שני הרבנים הללו להרצאה מיוחדת בביתו שלו, או בבית הכנסת הקרוב אליו, ולזכות לערב מיוחד של זיכוי הרבים, של תפילות מרגשות ושל ישועות גדולות. גם אתם יכולים לזכות לכל אלה, באמצעות שיחת טלפון פשוטה למספר שמופיע בסוף הכתבה.

האנשים אשר מזמינים את הרב יצחק בצרי לביתם, הם אותם אנשים שרוצים  ליהנות מהרצאות איכותיות מפי הרבנים אשר מייצגים את ארגון הידברות, וגם להתבשם מקרוב מהרב בצרי, ולזכות לברכה ממנו.

 

הרצאות, תפילה וברכות אישיות

כל ערב כזה מתחלק לשני חלקים עיקריים. את הערב פותח הרב מרדכי לוי. הרב מדבר על הפעילות של ארגון הידברות, ומעביר הרצאה מרתקת בנושא של מפתחות להצלחה בחיים. בהרצאה הוא משלב טיפים מיוחדים להצלחה בכל מיני תחומים בחיים: זוגיות, חינוך ילדים, העצמה אישית וכן הלאה – לפי הנושאים שמתאימים לכם, המזמינים את האירוע. בשלב המרכזי של הערב מגיע המקובל הרב יצחק בצרי לתת שיחה מרתקת, שנושאה נקבע על פי בקשתכם. בסוף הערב עורך הרב בצרי תיקון לכל הקהל שנמצא באירוע – הקהל מקבל דף ובו תפילה מיוחדת, אותה מתפללים כל המשתתפים יחד במעמד מרטיט לב, שקורע שערי שמים. בסוף התפילה הרב תוקע בשופר לקבלת עול מלכות שמים, ולאחר מכן מברך את כל הקהל. אם אינכם מסתפקים בברכה הכללית של הרב, תוכלו, בסיום הערב, לגשת אל המקובל הרב יצחק בצרי בסיום הערב, ולהתברך מפיו באופן אישי, בדיוק לישועות שאתם זקוקים להן.

תקיעת השופר בסיום התפילה היא בעלת משמעות מיוחדת: תקיעת השופר עושה רעש גדול בשמים. במדרש נאמר שבשעה שהקב"ה שומע תקיעת שופר, הוא עובר מכיסא דין לכיסא של רחמים. המשתתפים בשיעורים המיוחדים הללו רואים זאת בחוש – כאשר עורכים שיעור של זיכוי הרבים, ובמיוחד לזיכוי הידברות, שעושה זאת לאורך השנה כולה, ומוסיפים לערב הזה גם תקיעת שופר – גם אם יש דין קשה על האדם, זו הופכת להיות עת רצון בשמים, וה' נוהג במידת הרחמים. האנשים אשר מזמינים את האירועים עם המקובל הרב יצחק בצרי רואים זאת בחוש. לא מעט סיפורים מגיעים לארגון הידברות, ובהם ישועות גדולות ונפלאות שהושפעו מן הערבים המיוחדים הללו.

 

זוכים לישועות

זיכוי הרבים, ברכה ותיקון שנערכים בביתו של אדם – מזכים אותו לא פעם בישועות גדולות, לעיתים ממש מעל לטבע. הצוות אשר עובד עם הרב בצרי מוצפת בסיפורים מן הסוג הזה.

כך, למשל, התקבלה בארגון הזמנה ממשפחה באור יהודה. אצל אם המשפחה התגלו סימנים של מחלה סופנית. הרב יצחק בצרי והרב מרדכי לוי הגיעו לבית המשפחה, וערכו שם מעמד מרגש במיוחד של תיקון, ושל תפילה המיוחדת בעבור חולים. במהלך המעמד, כמובן, הוזכר שמה של האם החולה. בנוסף, המשתתפים באירוע קבלו על עצמם קבלות שונות, לזכותה של האם. בסיומו של הערב ברך הרב שבזכות זיכוי הרבים של הידברות, ובזכות הערב שנערך בבית, ישלח הקב"ה בעז"ה רפואה לאם המשפחה. שלושה חודשים לאחר מכן התקבלה בקשה לערב נוסף בבית אותה המשפחה – הפעם כחלק ממסיבת הודיה. בניגוד לכל נבואות הרופאים, האם יצאה מכלל סכנה! הערב השני שנערך בבית המשפחה היה רווי בהודיה לה' על הישועה הגדולה.

במקרה אחר, פנתה להידברות אישה שחששה כי בנה מעוכב זיווג. כל הצעה שעולה על הפרק – יורדת, מתפרקת ואינה יוצאת לפועל. גם במקרה זה ערכו הרבנים שיעור מעניין ותפילה ברוב עם, כשבסוף הערב ברך הרב את הבחור לזיווג הגון, ושיזכה להיות בקרוב תחת החופה, בזכות זיכוי הרבים. כחודש לאחר מכן התקבלה השיחה המיוחלת: הבחור התארס, בשעה טובה ומוצלחת. הרב בצרי, כמובן מאליו, הוזמן על ידי האם לערוך את החופה של בנה יקירה, שזכה לישועה כה מהירה.

* * *

הרב יצחק בצרי והרב מרדכי לוי מוסרים נפש בכך שהם מגיעים לכל מקום שאליו מזמינים אותם – מקרית שמונה ועד אילת. ישנם אירועים שמגיעים אליהם כ-200 איש, ולעומת זאת חוגי בית קטנים שאליהם מגיעים 25 אנשים בלבד. אך בכל מקרה שהוא, הרבנים מגיעים במסירות נפש ובאהבה, לכל מקום בארץ, כי כל יהודי ראוי וזכאי שהידברות תגיע עד אליו, ותביא אליו את דבר ה'.

הביקוש לערבי החיזוק הללו גדול מאד, ולעיתים קרובות ישנו עומס גדול מאד של בקשות. אף אדם שמתקשר אינו מקבל תשובה שלילית: כל מי שמזמין אירוע של הרבנים – זוכה לו. אמנם, בתקופות של עומס יתכן שיעבור זמן רב עד שיינתן תאריך מתאים לאירוע, אולם הצוות עושה כל מאמץ כדי לאפשר לכל מי שמעוניין בכך, לקבל שיעור וערב חיזוק וזיכוי הרבים.

רוצים גם אתם ליהנות מערב של חיזוק ושל ישועות? הזמינו גם אתם אירוע בבית שלכם או בבית הכנסת הקרוב אליכם, במספר הטלפון 052-955-1588, או במספר 073-222-1240 או בכתובת המייל: yael@htv.co.il

תגיות:הרב יצחק בצריפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה