חדשות בארץ

יעל ויסמן בפוסט מרגש: "מקיימת מה שהבטחתי לך ילדה קטנה שלי, לבקר את אבא"

פוסט מרגש שכתבה רעייתו של סמ"ר טוביה ינאי ויסמן, שנרצח אשתקד על ידי מחבלים בפיגוע דקירה - בדרכו להגן על חיי אדם. בפוסט חולקת ויסמן את הרגע המיוחד של בתה הפעוטה נטע, בביקור בקברו של אבא. "רגע לפני שנפרדים את מחליטה לעזוב את ידי, וחוזרת לאבן של אבא. משאירה לו כמה ממתקים מהשקית שלך"

נטע ויסמן המתוקה בקבר של אביה ז"ל הי"ד (צילום: עמוד הפייסבוק של יעל ויסמן)נטע ויסמן המתוקה בקבר של אביה ז"ל הי"ד (צילום: עמוד הפייסבוק של יעל ויסמן)
אא

אחד הפוסטים היותר מרגשים שנתקלנו בהם ברשת, אותו כתבה יעל ויסמן – רעייתו של סמ"ר טוביה ינאי ויסמן ואם לבתם המתוקה נטע.

כזכור, טוביה ינאי קיפח את חייו אשתקד, כאשר התעמת עם חוליית מחבלים שחדרה לסופרמרקט ביישוב שער בנימין ודקרה את אחד הלקוחות. טוביה ינאי ששמע את הצעקות, רץ להגן על הפצוע ונאבק בידיים חשופות עם המחבלים, אך לדאבון הלב נדקר מספר פעמים ונפטר שעות ספורות לאחר מכן מפצעיו. "כבר תקופה שהפסקתי לנסות להבין הכול", כותבת יעל בפוסט שהצליח לרגש אלפי גולשים. "כבר מזמן הבנתי שאין היגיון".

בתמונה שפרסמה ויסמן לצד הפוסט, נראית בתם הפעוטה בביקור בקברו של אבא טוביה, עם שקית ממתקים בידה. "מקיימת את מה שהבטחתי לך ילדה קטנה שלי – לבקר את אבא. את רצה בין האבנים המסותתות ומחלקת חיוכים, מלטפת את האבן של אבא. תולשת בידייך הקטנות עלים משיח הרוזמרין, ומניחה אותם על האבן.

"אני מביטה בכם, בך ובאבא. רואה את שתי גומות החן שלך ושלו, שתי כפות רגליים שלך מתופפות בין האבנים. כמה תמימות יש בך אוצר קטן שלי. כמה דמעות, כמה חיים, כמה פרידות. רגע לפני שנפרדים את מחליטה לעזוב את ידי, מביטה לאחור ומסתובבת. את חוזרת לאבן של אבא, משאירה לו כמה ממתקים מהשקית שלך, מניחה אותם – העיניים שלך אומרות הכול. ממש כמו אבא, שידע להשאיר דברים מתוקים לאהובים".

 

תגיות:קבריעלפוסטביקורטוביה ינאי ויסמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה