חדשות בארץ

אשדוד: הגיש לפקיד הדואר פתק מאיים, ושדד. "זה שוד, תתנהג רגיל או שאני יורה באנשים"

"זה שוד. תתנהגי רגיל ותביאי לי מאה אלף ₪, או שאני יורה פה באנשים", בעזרת הפתק הזה שדד בחור צעיר סניף דואר מקומי באשדוד, לפני כשבוע. אתמול (א') הוא נעצר על ידי חוקרי המשטרה, ונלקח לחקירה – שם הודה בהאשמות שיוחסו לו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"זה שוד. תתנהגי רגיל ותביאי לי מאה אלף ₪, או שאני יורה פה באנשים", בעזרת הפתק הזה שדד בחור צעיר סניף דואר מקומי באשדוד, לפני כשבוע. אתמול (א') הוא נעצר על ידי חוקרי המשטרה, ונלקח לחקירה – שם הודה בהאשמות שיוחסו לו.

חיפושים שנערכו בביתו מצאו פריטי לבוש מחנות מותגים, בה ביצע החשוד קנייה של כ-4,000 ₪ מהסכום ששדד.

את השוד ביצע החשוד בתאריך 26.6.17 בשעות אחה"צ, בסניף דואר ברובע א' בעיר. מעדויות שנאספו במקום עולה כי הבחור נכנס לסניף, המתין בתור כמו כולם וכשהגיע תורו הגיש לפקיד פתק ובו נכתב בכתיב קלוקל: "זה שוד. תתנהגי רגיל ותביא לי מאה אלף שקל או שאני יורה פה באנשים".

צילום: דוברות המשטרהצילום: דוברות המשטרה

הפקיד מסר לידיו סכום של 7,030 ₪, ולמרות הדרישה בפתק – החשוד 'חטף' את השלל ונמלט מהמקום במהירות. מאוחר יותר הצליחו חוקרי המשטרה לזהות את פניו דרך מצלמות האבטחה, ואמרו כי מדובר בתושב העיר המוכר להם, היות ובעבר ביצע שוד זהה בסניף דואר אחר בעיר.

בחקירתו הודה החשוד כי הגיע לסניף הדואר באוטובוס, עם פתק ובו איומים שנועדו להפחיד את פקידי הדואר, אותו הכין מראש. "תפסתם אותי על חם", אמר החשוד בעת ביצוע המעצר, וסיפר לשוטרים כי מיד לאחר השוד לקח מונית לחנות בגדים – בה רכש בגדים חדשים, לאחר שזרק את הבגדים שעל גופו לפח.

כששאלו השוטרים היכן יתרת הכסף ששדד, השיב החשוד כי החביאם וכי אין בכוונתו לגלות לשוטרים היכן או להחזיר אותם. מעצרו הוארך וכתב אישום יוגש נגדו בימים הקרובים.

תגיות:שודדואראשדוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה