חדשות בארץ

בחום הכבד: אישה נתקעה בתוך מעלית וחולצה במצב בינוני

בעיצומו של גל החום הכבד, אישה נתקעה במעלית בבנין משרדים בבני ברק למשך חצי שעה. היא פונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני

  • ט' תמוז התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הבוקר (שני), בעיצומו של גל החום הכבד ששוטף את הארץ, נתקעה אישה בתוך מעלית בבנין משרדים בבני ברק למשך חצי שעה. מעלות החום במעלית הסגורה טיפסו וכאשר חולצה, היא סבלה מאיבוד נוזלים והתייבשות, ופונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "אישה טופלה ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בני ברק לאחר שננעלה במעלית כחצי שעה בבניין משרדים ברחוב מצדה בבני ברק".

אפי פלדמן, ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק, מסר: "לאחר החילוץ האשה סבלה מאיבוד נוזלים והתייבשות ופונתה לבית חולים במצב בינוני". פלדמן הוסיף כי "בימים האחרונים, עקב מזג האוויר החם והשרבי אירעו מספר רב של מקרים שטופלו ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בני ברק עקב גל החום. ראוי ומומלץ להרבות בשתיה ולהימנע משהות ממושכת במקומות חמים".

ארגוני ההצלה שבים ומזהירים כי יש להיזהר ביותר לא להשאיר ילדים ותינוקות ברכב סגור, כיוון שהטמפרטורה בימים אלו בתוך רכב סגור מזנקת בתוך דקות ועלולה לגרום למכת חום, לנזק בלתי הפיך למוח ואף למוות.

עוד מציינים ארגוני ההצלה כי יש להעניק לתינוקות, ילדים, קשישים ומוגבלים תשומת לב מיוחדת. הורים לתינוקות ופעוטות צריכים לשים לב להתנהגותם ולוודא שאינם מראים כל סימן להתייבשות או מכת חום. בנוסף, יש לוודא הימצאות שתייה בסמוך אליהם ושהילדים נמצאים כל העת במקום מוצל.

תגיות:מעליתחילוץהתייבשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה