חדשות בעולם

גיבור היום: בן 11 ירה בדוב חום, והציל את משפחתו

התקשורת בארה"ב מדווחת על נס שאירע בימים האחרונים באלסקה, כאשר ילד בן 11 בלבד שיצא עם בני משפחתו למסע דיג – הצליח להרוג דוב ענקי שהסתער ותקף אותם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

התקשורת בארה"ב מדווחת על נס שאירע בימים האחרונים באלסקה, כאשר ילד בן 11 בלבד שיצא עם בני משפחתו למסע דיג – הצליח להרוג דוב ענקי שהסתער משביל צדדי ותקף אותם. "הם היו ארבעה אנשים בטור כשבני היה השלישי", מספר לוקאס קלארק, אביו של הילד שלא נכח בטיול.

לדבריו, הארבעה הופתעו כשדוב חום וענקי הגיע ממורד השביל, והביט בהם במבט 'רצחני' ונהמות קולניות. יצוין כי מקרי תקיפת בני אדם על ידי דובים הם דבר שכיח בארה"ב, ובעבר נרשמו מקרים רבים של מוות כתוצאה מתקיפות אלו. "הדוד עם הרובה צעד ראשון, אבל הדוב הגיע כל כך מהר שהוא לא הספיק להוריד את הרובה מהכתף ולירות", סיפר קלארק.

הדוב המפחיד נעמד מלוא קומתו מול בן ה-11 החמוש ובן דודו, אך הילד לא נבהל ולא התבלבל. במהירות של שברירי שנייה הוא דרך את נשקו וירה לעבר הדוב. "הבן שלי חובב ציד ובמסעות המשותפים שלנו, הוא מתאמן בעיקר על ירי בציפורים – לכך נועדו הקליעים שלו. הוא הצליח לפגוע בכתף של הדוב, אבל זה לא עשה לו כלום. לא הזיז לו".

והילד לא ויתר.

הוא דרך בשנית את נשקו, וכיוון את הרובה לאזור הפנים. "הקליעים הבאים כבר פגעו לו באף, בצוואר ובגב וגרמו לו ליפול. מיד לאחר מכן הדוד עם הרובה דרך גם כן וירה בדוב עוד שתי יריות שהרגו אותו. זה היה ממש נס שהוא מת עוד לפני שהצליח לפגוע במישהו".

תגיות:משפחהילדדובנסירייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה