פעילות הידברות

מפיצים יהדות: הצטרפו לפרויקט ההפצה של ספרי יהדות בכל הארץ

פרויקט המימון להפצת 20,000 ספרי קודש במקומות ציבוריים הסתיים. עכשיו אתם יכולים לסייע בהפצה

אא

במשך 30 ימים התנהל פרויקט המימון "הידברות סטארטר", בו מאות יהודים תרמו עבור רכישה והפצה של ספרי קודש ויהדות.

לכל אחד מאיתנו ישנם ספרים שחוללו שינוי רוחני משמעותי בחייו. לעיתים קרובות שומעים על אנשים שרק קראו ספר, או רק שמעו דיסק תורני ברכב – וחייהם השתנו מקצה לקצה.

הידברות פועלת כל הזמן כדי ליצור את המצבים הקטנים האלה: הרגעים הקטנים של ההתעוררות, הנקודות שמקרבות את בני ישראל לאביהם שבשמים. לכן יצאנו בפרויקט המיוחד הזה. הרעיון שעמד מאחוריו הוא להציף מקומות ציבוריים בספרים תורניים, כדי להגיע לנשמות חדשות שעדיין לא טעמו את טעמה המתוק של היהדות. בספריות ציבוריות, בבתי חולים, במספרות, במוצבי צה"ל – ספרי הקודש צריכים ויכולים להגיע לכל מקום ציבורי.

עכשיו, הודות לכם, התורמים לפרויקט, ניתן יהיה למצוא במקומות הללו עשרות ספרים יהודיים: ספרי הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרב שלום ארוש, ספרי ילדים על גדולי ישראל, חוברות וספרונים, ועוד. כל יהודי יוכל לפגוש בספרים הללו – ולקבל דרכם קצה חוט אל היהדות.

20,000 ספרים וספרונים מופצים בימים אלה במקומות ציבוריים בכל רחבי הארץ. גם אתם יכולים להשתתף בפרויקט ההפצה המיוחד הזה. אם יש לכם בן בצבא, אם אתם מנהלים מקום ציבורי, אם יש לכם נגישות ויכולת להכניס את עשרות הספרים והספרונים אל אותם מקומות ציבוריים, הירשמו להפצה בכתובת, ואולי גם אתם תקבלו ספרים לחלוקה.

תגיות:פעילות הידברותהפצת ספרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה