חדשות בארץ

התפתחות בחקירת הפיגוע בשער שכם, במהלכו נהרגה הדס מלכא הי"ד

עד כה עצרה המשטרה 4 חשודים במעורבות בפיגוע בשער שכם: שניים שהסיעו את המחבלים, וכן הוריו של אחד המחבלים

  • ח' תמוז התשע"ז
זירת הפיגוע בירושלים (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע בירושלים (צילום: פלאש 90)
אא

התפתחות בחקירת הפיגוע בשער שכם, בו נרצחה הדס מלכא הי"ד: היום (ראשון) הודיעה המשטרה כי שני עצורים בפרשה נחקרים בחשד שהסיעו את המחבלים למקום הפיגוע והם נחשדים ככאלו שגרמו לגרימת מוות ברשלנות. "כל מי שמסיע שוהים בלתי חוקיים צריך לדעת שביניהם עלולים להיות מפגעים רצחניים שינצלו את הסעתם וכניסתם לישראל במטרה לבצע פיגוע טרור", מסרה המשטרה.

עד כה עצרה משטרת ישראל ארבעה חשודים במסגרת חקירת פיגוע הטרור הרצחני. 5 ימים לאחר הפיגוע עצרה המשטרה צעיר ממזרח ירושלים בחשד כי הסיע את המחבלים לזירה ואף ידע על כוונותיהם. בשבוע שעבר עצרה המשטרה חשוד נוסף, תושב השטחים, בחשד כי ארגן את הסעתם של המחבלים לירושלים.

מחקירתם של השניים עולה כי החשוד, תושב עיסאוויה, הגיע עם רכבו לשטחים לאזור רמאללה יום קודם לפיגוע, שם העלה לרכבו תושבי שטחים שאינם בעלי אישורי כניסה לישראל , בהם שלושת המחבלים, אותם הסיע לירושלים להתפלל בהר הבית ברמדאן. עם הגיעם לירושלים ירדו באזור שער שכם ולמחרת ביצעו את הפיגוע.

היום יובאו בפני בית משפט השלום להארכת מעצר נוספת תושב עיסאוויה ותושב יו"ש. מעצר אביו של המחבל יוארך היום בבית המשפט הצבאי. מחר תובא אמו של המחבל להארכת מעצרה פעם נוספת.

משטרת ישראל מסרה כי "חוקרי היחידה המרכזית ימשיכו בחקירתם המאומצת עד לאיתור כל מי שידו היתה מעורבת בכל דרך בפיגוע ובכל התבטאות שיש בה משום דברי הסתה". 

תגיות:פיגוע דקירההדס מלכא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה