חדשות בעולם

קולומביה: תשעה בני אדם נהרגו וכשלושים נעדרים, לאחר שספינת תיירים שקעה באגם

קולומביה: ספינה ובה 170 תיירים - שקעה באגם 'אל פניול' הסמוך לעיר מדיין. תשעה נהרגו כתוצאה מהתקרית, וכשלושים איש עדיין נעדרים 

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

התקשורת בקולומביה סוערת לאחר שספינה שנשאה עליה כ-170 תיירים - שקעה לאיטה באגם 'אל פניול' הסמוך לעיר מדיין. על פי הדיווחים שמגיעים עד כה, כתשעה בני אדם קיפחו את חייהם כתוצאה מהתקרית, 31 עדיין נעדרים ו-24 איש פונו לבתי החולים. כוחות חילוץ שפועלים במקום מהבוקר הצליחו לחלץ כ-99 בני אדם ששהו על הסיפון ו-40 בני אדם נוספים שחו בעצמם אל החוף. 

לאחר ביקורו באגם, נשיא קולומביה חואן מנואל סנטוס הצהיר כי אין ההרוגים אין ילדים, וכי "הספינה יכלה להכיל יותר ממספר האנשים שהיו עליה, כך שלא מדובר בעומס יתר. עדיין יש הרבה שאלות ותהיות על האופן שבו הספינה שקעה", אמר. 

אחת הניצולות סיפרה לרשת החדשות המקומית 'טלאנטיוקיה' כי כשהספינה שקעה, אלו שהיו בקומה הראשונה והשנייה של הספינה צנחו מיד אל המים. "כל מה שיכולנו לעשות באותם רגעים הוא לצעוק לעזרה", אמרה. ניצולים רבים אחרים סיפרו כי למרות הדיווחים על כך שהספינה התאימה למספר התיירים שהועלו עליה, "הספינה נראתה עמוסה מדי, ולאף אחד מהנוסעים לא הייתה חגורת הצלה".

מפקד כוחות כיבוי האש סיפר כי הספינה שקעה מהר, ממש בתוך דקות אחדות - זאת למרות שהייתה מאוד קרובה לנמל. "כעת אנחנו עדיין לא יודעים מהי הסיבה שהובילה לשקיעת הספינה. נבדקת האפשרות של כשל מכני, עומס או משהו שקשור בזרם המים עצמו, שגרם לה לשקוע", סיכם. 

תגיות:ספינהשקיעהקולומביה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה