מעניין

כשהאב נתפס נוהג בגילופין עם ילדיו הקטנים ברכב - השוטר עשה מעשה שריגש את הרשת

בזכות התייחסותם יוצאת הדופן לילדים שבמכונית שעצרו, זכו שני שוטרים מארה"ב להפוך לכוכבים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

במשך למעלה מ-20 דקות רדפו שוטרי מחלקת השריף של מחוז ברנלו בארה"ב - אחר מכונית שנהגה בזיג-זג, מעידה על כך שהעבריין הנמצא בתוכה נוהג בשכרות. 

כשנעצרה המכונית לבסוף נדהמו הקצינים רוג'ר גרסיה וסם רודריגז לגלות כי בתוכה שוהים שלושה ילדים קטנים בני 5, שנתיים וחודשיים בלבד - כולם רעבים, רועדים מקור ומפוחדים. "היינו מזועזעים למראה התמונה הזו, אבל ידענו שאנחנו צריכים להישאר רגועים עד כמה שניתן, למען הילדים", אמר השוטר רודריגז. 

השוטרים לא בזבזו זמן. למקום הוזעקה ניידת מתחנת משטרה סמוכה, ושלושת הקצינים החדשים שהגיעו לזירה עסקו בטיפול באב העבריין. בינתיים, שני השוטרים הראשונים נכנסו לרשת מזון מהיר בקרבת מקום, וקנו לילדים הרעבים אוכל. "כשהתינוק התחיל לבכות האינסטינקטים האבהיים שלנו התחילו לפעול, ועשינו את מה שצריך היה להיעשות".

מה שהשניים עשו זה להחליף לתינוק הקטן את הטיטול ולהאכיל אותו מבקבוק ותחליף חלב שרכשו בעצמם. מאוחר יותר סיפרו השניים שהאבא היה רחוק מלהבחין במצבם של ילדיו, ורחוק מכדי לספק להם את צרכיהם. הוא נלקח כמובן לחקירה, והמקרה הועבר לטיפול הרשויות. "אנחנו אסירי תודה וגאים שיש לנו שוטרים כל כך רגישים בתחנה שלנו", נכתב לאחר מכן על קיר הפייסבוק של משטרת המחוז. "אנחנו לא רוצים לחשוב איך המקרה הזה היה מסתיים, אלמלא הטיפול המסור של השוטרים בילדים הללו".

תגיות:תינוקותמשטרהחסדילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה