מעניין

אלפים התרגשו מהתמונה הזו, שהפכה עד מהרה לוויראלית. מדוע?

אסון השריפות בפורטוגל: תמונה שפרסם אחד הכבאים כובשת את הרשת. מדוע? קראו בגוף הכתבה

פדרו וחבריו הכבאים בהפסקה על המדשאה הענקית (צילום: Pedro Brás)פדרו וחבריו הכבאים בהפסקה על המדשאה הענקית (צילום: Pedro Brás)
אא

שריפת היער הענקית שפרצה לפני יומיים בעיירה פדרוגאו גראדנה שבפורטוגל - גבתה את חייהם של 64 בני אדם לפחות, רובם נהגים שנקלעו לשריפה הנוראית בעת שנסעו בכביש הסמוך ליער.

התקשורת המקומית דיווחה על האירוע כאחת הטרגדיות הקשות ביותר בתולדות המדינה, זאת למרות ש-1,700 כבאים השתתפו במבצע כיבוי השריפות, וניסו למנוע התפשטות נוספת של האש.

תמונה שפרסם אחד הכבאים המותשים בעמוד הפייסבוק שלו, הפכה עד מהרה לויראלית, והסיבה לכך היא לא מפתיעה במיוחד: בתמונה נראים הכבאים כשהם שוכבים מותשים על מדשאה ענקית, אחרי שפעלו ללא לאות מסביב לשעון, כדי להציל עוד ועוד חיים. "הכבאים עשו כל מה שהם יכולים, וכמה מהם נפצעו קשה", אמר ראש הממשלה אנטוניו קוסטה.

פדרו בראס, הכבאי שפרסם את התמונה בעמוד הפייסבוק שלו – ביקש להראות דרכה את הנסיבות הקשות שבהן הוא וחבריו הכבאים עבדו בהן, כדי לכבות את האש המאסיבית. "אחרי יום שלם ועבודת לילה שלמה, לקחנו הפסקה של 25 דקות כדי לישון ליד הנהר", כתב בראס. "ניתן לראות את האוויר הדחוס בעשן מסביב".

התמונה זכתה עד כה לעשרות אלפי צפיות, ולא מעט לייקים ושיתופים. "הגיע הזמן שלא נתייחס לעבודה של הכבאים כמובנת מאליה", כתב אחד הגולשים. "אתם מסכנים את חייכם בשבילנו, ומגיע לכם את הכבוד הכי גדול".

תגיות:אנגליהכבאיםויראלימענייןשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה