חדשות בעולם

הפוליטיקאי היהודי-צרפתי מאיר חביב: "מה שקורה כיום בצרפת, זו רק ההתחלה"

אחרי שזכה לשוב אל מקומו בפרלמנט הצרפתי בזכות ישראלים-צרפתים שהצביעו עבורו – הפוליטיקאי היהודי-צרפתי מאיר חביב מדבר, ומסביר את הטרור בצרפת : "מה שקורה כיום בצרפת זו רק ההתחלה. אנחנו לא במלחמה על שטחים, זו מלחמה כוללת נגד האסלאם הקיצוני הג'יהאדיסטי"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הפוליטיקאי היהודי וחבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב ששב לאחרונה לקדנציה נוספת בממשל, זאת לאחר שנבחר על ידי ישראלים-צרפתים רבים וגבר על עמנואל מקרון בבחירות – התארח באולפן 'ישראל היום' ודיבר על הטרור האסלאמי המכה בצרפת בתקופה זו.

בדבריו התייחס חביב להבדלים שיש בין צרפת לישראל, בכל מה שקשור בהתמודדות עם אירועי טרור וציין כי בפיגוע בתיאטרון הבטקלאן שבו נרצחו 130 איש, "לקח לכוחות הביטחון שלוש שעות להתגבר על האירוע. אצלכם זה לוקח דקה ו-8 שניות. אנחנו צריכים ללמוד מכם, כי לצערנו יש לכם הרבה ניסיון.

"מה שקורה בצרפת עכשיו, זו רק ההתחלה. אנחנו לא במלחמה של שטחים, אלא יש מלחמה כוללת עם האסלאם הקיצוני הג'יהאדיסטי, סוני ושיעי, שמשתולל בעולם וצריך להתעורר".

במסגרת תפקידו הקים חביב ועדה ממלכתית לטיפול בנושא הטרור, ויסתייע ככל הנראה גם בשירותי הביטחון הישראלי לצורך כך. "נתניהו פתח את הדלתות של הביטחון הישראלי", אמר חביב. "אתם הישראלים יודעים הכי טוב, איך לטפל בטרור. אני מאמין בצרפת, ובטוח שננקוט את האמצעים הדרושים ונתגבר על הטרור", סיכם.

תגיות:יהודיםצרפתטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה