חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: עליה מצערת במספר המתגרשים בישראל

החיפושים אחר הנעדר בכינרת נמשכים, נחנך מרכז הקרנות ראשון בגליל העליון, ורוסיה מזהירה את ארה"ב. כל מה שחשוב לדעת

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חדשות

המשבר בהדסה: שערי צדק: לא תקום אצלנו מחלקה המטו-אונקולוגית לילדים. רעיית ראש הממשלה ביקרה באוהל המחאה שהוקם בגן סאקר בירושלים ונפגשה עם הורי הילדים המטופלים במחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים הדסה. "שוחחתי עם ליצמן ועם בעלי רה"מ, אעשה כל מה שאני יכולה כדי לסיים את המשבר הזה".

נחנך מרכז הקרנות ראשון לחולי סרטן בגליל העליון: המרכז ששימש את תושבי האזור נמצא בבית החולים רמב"ם בחיפה, והנסיעה אליו הקשתה על חולי סרטן רבים שנזקקו לטיפול. * תושבי הגליל המערבי: המכון לא יסייע לנו, נמשיך לנסוע שעתיים למרכז הארץ.

עלייה במספר המתגרשים: 10,841 זוגות התגרשו השנה, כך עולה מנתוני הנהלת בתי הדין הרבניים. מדובר בעליה של 1.8% ביחס לשנה שעברה. עלייה גם במספר העגונות שקיבלו גט ביחס לשנה שעברה.

החיפושים אחר הנעדר בכנרת נמשכים: עם כניסת היום הרביעי לחיפושים, רעייתו של נתן חג'אני, שנעדר מיום שישי לאחר שככל הנראה טבע בכנרת, קראה לעזרתם של מתנדבים בחיפושים אחריו. הרבו תפילה עבור נתן בן יונה.

אושר בקריאה ראשונה: פקחים יוסמכו להוציא אוויר מכלי רכב הנוסעים על המדרכה

 

חוץ

הפיגוע בלונדון: על פי עדי ראייה, דארן אוסבורן, בן 47 שביצע את הפיגוע, דהר לקהל של מתפללים שיצאו ממסגד בפארק פינסבורי. הוא קילל מוסלמים שהיו במקום והבטיח לעשות נזק. מכריו תיארו אותו כאדם חם מזג שנהג להשתכר.

בכיר איראני: על ישראל לדאוג משיגור הטילים: "ישראל היא האויב, ועליה לדאוג". איראן תקפה מעוזי דאע"ש בסוריה. חמישה משבעה טילים החטיאו את מטרתם. שלושה טילים נפלו מחוץ לשטח סוריה, שניים החטיאו את מטרותיהם בקילומטרים רבים ושניים נחתו בשטח הנמצא בשליטת ארגון המדינה האיסלאמית, מתוכם אחד שפספס את המטרה במאות מטרים.

רוסיה מזהירה את ארה"ב לאחר הפלת המטוס הסורי: "כל מטוס שייכנס לשטח פעילותה של רוסיה – יופל".

מנין ההרוגים בשריפה בלונדון עלה ל-79: שורה של כשלים נחקרים כעת בוועדת החקירהכ שהוקמה לאחר השריפה. הסיכוי למצוא נעדרים כבר איננו קיים.

גורמים בבית הלבן: "שוקלים להעביר את הדובר שון ספייסר תפקיד": הממשל האמריקני דן בהעברתו של הדובר שון ספייסר לתפקיד בכיר יותר, מה שיביא לצמצום הופעותיו בתדרוכים ביומיים לתקשורת. על פי גורמים המעורים בפרטים, ספייסר כבר הלך לחפש מחליף.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית וייעשה נאה. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. הלילה: מעונן חלקית. ייתכנו טפטופים בצפון ולאורך החוף.

רביעי: מעונן חלקית. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, אשר תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. עד שעות הצהריים ייתכן טפטוף בצפון הארץ ובמישור החוף.

חמישי: מעונן חלקית וייעשה נאה. תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

שישי: נאה ותחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות אשר תהיינה רגילות בעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותגרושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה