חדשות בארץ

מנהל בית ספר ערבי בפוסט מרגש על מות הדס מלכא ז"ל: "הכאב עמוק בלבי, והפצע מדמם"

מיד לאחר הפיגוע המתועב שבו נרצחה הלוחמת הדס מלכא ז"ל – פרסם מנהל בית ספר ערבי מוסלמי מהכפר נין שבצפון – את הפוסט הזה, שגרף עשרות לייקים ושיתופים ברשת. המנהל נאיל זועבי, הוא פעיל חברתי ואיש חינוך שידוע בדעותיו הפרו-ישראליות, ובפוסט שלו תקף בנחרצות את מבצעי הפיגוע. "תנחומיי הכנים למשפחת הנרצחת, ואתם לא לבד. הכאב עמוק גם בלבי, והפצע מדמם בלב המונים שרוצים דו-קיום"

נאיל זועבי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נאיל זועבי)נאיל זועבי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נאיל זועבי)
אא

מיד לאחר הפיגוע המתועב שבו נרצחה הלוחמת הדס מלכא ז"ל – פרסם מנהל בית ספר ערבי מוסלמי מהכפר נין שבצפון – את הפוסט הזה, שגרף עשרות לייקים ושיתופים ברשת. המנהל נאיל זועבי, הוא פעיל חברתי ואיש חינוך שידוע בדעותיו הפרו-ישראליות, ובפוסט שלו תקף בנחרצות את מבצעי הפיגוע.

"הפיגוע אתמול בירושלים מזעזע, מזעזע עד מאוד וגורם לבחילה. מעשה אכזרי שנעשה בשם הדת ובאחד המקומות הקדושים בעולם. מקום שכולם מכירים בקדושתו, מקום שכל הדתות בכל העולם מעלים אותו בראש שמחתם, מקום שאמור להיות מקרב בין בני אדם ומחבר אותם, מקום שבני אנוש מתקרבים בו לאלוהיהם.

"לצערי, פושעים בוחרים לפגוע ולרצוח דווקא במקומות האלו. אתמול הם לא רק רצחו שוטרת ופגעו בחפים מפשע, הם גם פגעו ורמסו מקום קדוש. הם פגעו במיליוני בני אדם שמאמינים בכל מאודם, שהמתחם הקדוש בירושלים הוא מקום שבו האדם מתקרב לאלוהים. זהו מקום של שלום, נחת מרגוע ורוחניות".

בקריאת שורות אלו, נדמה תחילה שזועבי מבכה על הרצח רק משום שבוצע בירושלים אולם אז הוא ממשיך וכותב כך: "המעשה האכזרי והנפשע שהיה אתמול, אמור לזעזע ולקומם את כל בני האנוש. כל מי שמאמין באלוקים ובבני אדם – צריך לגנות רצח בדם קר. רצח שכם יוביל לטראומה לאחרים, יעודד הפרות סדר ויגרום לפחד ברחובות ירושלים. זוהי פגיעה ברגשות כל בני האדם המאמינים באלוקים ובסובלנות האדם. המפגעים לא רק פגעו ביהודים, הם גם פגעו במוסלמים שרק רצו להגיע כדי להתפלל במסגד.

"אני שולח מכאן החלמה מהירה לפצועים, ואת תנחומיי הכנים למשפחתה של הנרצחת הדס מלכא זכרונה לברכה. אתם לא לבד. הכאב הוא עמוק גם בלבי, והפצע הוא פצע מדמם בליבם של המונים שרוצים לחיות בדו-קיום. שאלוהים יחזק אתכם. יהיה זכרה של הדס ברוך ומנוחתה עדן".

"לא ניתן למשוגעים ולרוצחים החיים בינינו, לעצור את חיינו", מסכם זועבי.

תגיות:בית ספרפוסטמנהלהדס מלכאטמרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה