פעילות הידברות

לאיזה ציבור מתאים המסך הכשר "צופיה"? מידע שחשוב לדעת

לאור שאלות ותהיות שונות, ארגון הידברות מבקש להבהיר באופן חד משמעי - המסך 'צופיה' אינו מיועד לציבור החרדי. היכנסו למידע נוסף, כולל על פעילות הידברות בעשור האחרון

  • כ"ד סיון התשע"ז
אא

לאור שאלות ותהיות שונות, ארגון הידברות מבקש להבהיר באופן חד משמעי - המסך 'צופיה' אינו מיועד לציבור החרדי.

המסך הכשר מיועד אך ורק לבתים שמחזיקים כרגע בטלוויזיה רב-ערוצית, שעל חסרונותיה העצומים אין צורך להרחיב. מטרתנו היא לסייע לרבבות בתים להוציא את הטלוויזיות עם הערוצים שמלאים בתוכן גרוע, ולהחליף זאת במערכת תוכן מפוקחת ומסוננת, שמכיל עשרות אלפי שיעורי תורה, הדף היומי, לימוד הלכות ועוד תכנים כשרים אחרים, שנועדו להפוך את המעבר לקל וריאלי יותר עבור קהל היעד.

בימים אלה, על מנת לחדד את הפנייה לקהל היעד המקורי, קרי הקהל המתחזק, אנו מעדכנים את פרסומי המסך הכשר, וכן מקפידים ביתר שאת על פרסום בכלי מדיה הפונים לציבור המתחזק בלבד, ובשום אופן לא אל הקהל החרדי. גם הטלפניות במוקד הונחו שלא לחבר משפחות חרדיות אל המיזם, שכן זו מלכתחילה לא היתה כוונתנו.

הפעילות מתקיימת בהסכמתם ובעידודם של גדולי ישראל, ביניהם חכם שלום כהן שליט"א, ובאישורו בעבר של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, שהביע את הסכמתו לבניית חלופה כשרה לערוצי הטלוויזיה הכלליים, על מנת לעודד את הציבור הכללי לבחור באלטרנטיבה הכשרה.

הייעוד של הידברות הוא לקרב את הרחוקים, ואת זה הידברות עושה בסיעתא דשמיא מרובה, בהצלחה מזה למעלה מעשור, דרך שלל כלי המדיה והחיזוק. התוצאות מדברות בעד עצמן. נמשיך לעשות זאת, תוך התבטלות לגדולי ישראל, כמו גם היצמדות להלכה.

למידע על צופיה - המסך הכשר, המיועד למתחזקים בלבד

למידע כללי על כל המהפכות שביצעה הידברות בעשור האחרון - הקליקו כאן

תגיות:צופיההידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה