חדשות בארץ

קידוש ה’: נהג משאית הזבל החזיר ארנק מלא כסף. "זה הכיף שלי לעזור לאנשים"

ים המלח: נהג משאית שעבד באמצע הלילה – מצא ארנק מלא בדולרים בין ערמות האשפה, והפך עולמות כדי לאתר את בעליו ולהחזיר לו את האבדה. שרון שלמה, הרשת מצדיעה לך

שרון שלמה (צילום: מתוך פייסבוק)שרון שלמה (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

מה עושה נהג משאית זבל שמוצא באמצע הלילה ארנק מלא בדולרים? הדבר הראשון שעבר במוחו של הנהג שרון שלמה באותו רגע, הוא לנסות ולאתר את הבעלים של הארנק היקר.

שלמה בן ה-42 מהיישוב 'חמרה' שבבקעת הירדן, עבד באותו לילה בפינוי מכולות אשפה ענקיות, באזור שבו שהו תיירים רבים. אלא שבעיצומה של המשמרת, כשעצר להפסקת קפה באחת מתחנות הדלק באזור, הוסבה תשומת לבו לארנק הזרוק על הרצפה. "בהתחלה הייתי בטוחה שאחד הנוסעים של אוטובוס שעשה דרכו לאילת – עצר לשתות קפה ושכח את הארנק", מספר שלמה בראיון ל'מאקו'. "פרסמתי פוסט קצר והחלטתי להפוך עולמות כדי לאתר את הבעלים של הארנק".

כשפתח את הארנק גילה בו 170 דולר ועוד עשרות שקלים כמו גם תעודת זהות השייכת לאולסיה אוברצ'רנקי מירושלים. "מצאתי את אולסיה בפייסבוק ושלחתי לה כמה הודעות עם מספר הטלפון שלי. אחר כך נכנסתי למשאית והמשכתי במשמרת".

חצי שעה לאחר מכן הטלפון שלו צלצל. הל הקו הייתה בעלת הארנק המופתעת, שמסתבר שכלל לא הבחינה בכך שהארנק שלה נפל. היא הייתה בטוחה שהוא "בבית".

 

"התרגשתי מאוד, אין אנשים כאלה"

אז התברר כי אולסיה חזרה באותו לילה מטיול בים המלח, ומרוב עייפות הלכה לישון ולא שמה לב שמשהו חשוב כל כך בתיקה, חסר. "פתאום לקראת שתיים בבוקר ראיתי שמישהו מתקשר למסנג'ר כמה פעמים. לא היה לי כוח להתעורר, אבל בסופו של דבר התעוררתי רק כדי לראות מי מפריע לי".

כשענתה, סיפר לה שלמה כי איבדה את הארנק והשניים נפגשו עוד באותו לילה. כהכרת הטוב, אולסיה ביקשה להעניק לשלמה מתנה כלשהי, אבל שלמה סירב לקבל. "הסברתי לה שזה הכיף שלי לשמח אנשים. הרבה אנשים מטיילים באזור ים המלח, ולפעמים מרוב הנאה וכיף – מאבדים דברים. אני שמח שבהרבה מקרים אני זוכה למצוא את הפריטים היקרים, ולהחזיר אותם לאנשים שכבר השלימו עם האובדן".

"אין אנשים כאלה. באמת באמת שהתרגשתי", סיכמה אולסיה.

תגיות:כסףנהגהשבת אבידהארנקקידוש השם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה